  • Data: 2018-11-26 21:34:19
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 14:12, Kris pisze:

    > W biedronce wykonuję miesięcznie pewnie ze 20 transakcji na kwotę łączna ok 1000zł
    > Za 30zł zwrotu nie ma opcji żebym się męczył z BLIKiem w Biedronce
    > Ale szanuję tych co takie hobby mają

    gdybym miał się męczyć to olałbym temat sikiem prostym, ale działa to
    tak jak płatność kartą z PINem (czyli każda > 50 zł), zamiast wprowadzić
    PIN, wpisuję kod blik, to jest cała różnica

    nie muszę nawet nosić ze sobą karty (portfela) wystarczy mi telefon...

    BLIKiem można też płacić na popularnym portalu aukcyjnym, wydanie 600
    zł/m-c to prościzna

    --
    pozdrawiam
    RobertS