  • Data: 2018-11-26 22:17:38
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:34:58 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > GNB takie dawał, nawet były takie co saldo wyświetlają ;-)

    getout czy idea?
    Tzn. przezroczyste?
    Te idei to chyba nadal można dostać - tyle że są z przezroczystego plastiku, ale mają
    takie kolorowe kwadraty. A ta z N26 ma tylko pasek magnetyczny (ale to tylko z jednej
    strony, od drugiej widać całą cewkę) i numery na czarno podmalowane (jest wypukła).
    Zaś w getoucie tą z wyświetlaczem (ale przezroczysta nie jest) chyba nadal można
    dostać za 50zł - przynajmniej ostatnio w TOiP widziałem.