  • Data: 2018-11-27 08:38:09
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nie o to chodzi, żeby więcej wydać, tylko o to, żeby dostać zwrot za
    robienie tego samego co zwykle.
    > Np. od grudnia mam do "obrobienia" zwroty z mille i bgż - można kazać żonie płacić
    inną kartą i gotowe - no, jedynie kasę na koncie zapewnić.
    > Ale żeby blikiem płaciła to musi mieć porządną zachętę - za 2% to by mi się nie
    chciało jej uczyć tego, ale za 5% to już co innego.
    > A biedronek jest o tyle dobry, że tam kupujemy.
    > Póki nie obsługiwał kart, karty nie miałem.
    > Póki nie obsługiwał blika, promocje "blikowe" miały sens tylko wtedy, gdy
    wystarczał zakup biletu 3-miesięcznego.
    > Bo do netu jednak karta i chargeback, śpi się spokojniej.

    no przecież o tym właśnie piszę, nie wydaję setek pln aby dostać
    "czy dychy"

    zwyczajnie zamiast zapłacić standardowo kartą wybieram blik, a jak
    korzystam z bankomatów (b.rzadko) to już wcale mi się karty nie chce szukać

    --
    pozdrawiam
    RobertS