  • 11. Data: 2009-02-13 22:36:28
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    [...]

    > ja zawsze czekałem do kolejnego miecha by wypłacić
    > teraz uważać by trzeba przy każdej wyplacie, ja do tego nerwów nie mam
    > widać zależy mbankowi na takich klientach jakim się stanę
    > 100zł na emax na drobne zakupy allegrowe, reszta pusta
    Przesadzasz. No i chyba nie napisałeś, czy bank *nie* ostrzega przed
    drugim przelewem w miesiącu.
    KJ

  • 12. Data: 2009-02-13 22:49:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przesadzasz. No i chyba nie napisałeś, czy bank *nie* ostrzega przed
    > drugim przelewem w miesiącu.

    boję się sprawdzać, wypłacę ostatki w przyszłym miesiącu i się pożegnam z
    nimi

  • 13. Data: 2009-02-13 22:56:28
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Lut, 17:49, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > boję się sprawdzać, wypłacę ostatki w przyszłym miesiącu i się pożegnam z
    > nimi

    Wolny kraj, Twoje pieniadze, wolna droga.

    Zakladajac nawet ze mB NIE ostrzega, nadal nie rozumiem jak bardzo
    moze Ci skomplikowac zycie klikniecie w historie rachunku PRZED
    wykonaniem przelewu - w porownaniu z koniecznoscia wykonania telefonu
    (i zaplacenia za rozmowe) zeby taki przelew wykonac.

  • 14. Data: 2009-02-13 23:11:44
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    m.googlegroups.com

    > Ale co jest nie fair w umozliwieniu tego przelewu przez internet? Albo
    > nie rozumiem, albo nie nadazam za tokiem rozumowania...

    Może poprzednik miał na myśli marną ofertę w sensie ogólnym. Patrząc na
    ofertę emax+ oraz na to co oferuje konkurencja (eurobank, getin itp.) można
    z czystym sumieniem powiedzieć, że dla ludzi odpowiedzialnych za tworzenie
    oferty produktowej czas stanął w miejscu - niestety.

    Oczywiście wprowadzaną zmianę należy zaliczyć mBankowi na +. Z drugiej
    strony aż dziw bierze, że taka "usługa" zostaje wprowadzona dopiero teraz.
    No ale jak już napisałem wyżej dla pewnych jednostek w mBanku czas się
    zatrzymał.

  • 15. Data: 2009-02-13 23:19:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > wykonaniem przelewu - w porownaniu z koniecznoscia wykonania telefonu
    > (i zaplacenia za rozmowe) zeby taki przelew wykonac.

    poprostu żal tego, był to jedyny bank który całkowicie blokował drugi
    przelew online, a kolejny można było wykonać telefonicznie i to go
    wyróżniało, nie trzeba było się obawiać o dodatkowe opłaty

  • 16. Data: 2009-02-13 23:20:28
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "perszing" news:gn4s0j$a63$2@news.onet.pl

    > A czy sprawdzales czy mbank wyswietla informacja przy drugim przelewie,
    > ze jest platny?

    Nie miał jak tego sprawdzić - awaryjny przelew z emax+ dokonywany za
    pośrednictwem serwisu transakcyjnego dopiero ma się pojawić.

    Można się jednak domyślać, że takowa informacja (informacja o wykonywaniu
    drugiego przelewu w danym miejscu z rachunku emax+) będzie widoczna przy
    wykonywaniu drugiego i kolejnych przelewów.
    Domyślam się, że będzie to podobne rozwiązanie do informacji jaką klient
    widzi obecnie kiedy chce wykonać drugi/kolejny przelew z danego rachunku
    emax+ tj. że w celu wykonania danej operacji musi zadzwonić na mLinie, z tą
    różnicą, że po wprowadzonych zmianach zapewne jego oczom ukaże się
    wiadomość, że za taki przelew będzie musiał zapłacić zgodnie z TOiP.

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2009-02-14 00:05:39
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > wiadomość z mbanku
    > "wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadzamy z dniem
    > 16 lutego 2009 r. nową funkcjonalność na rachunku eMAX plus.

    Popieram zmianę, jes to udogodnienie, ale... faktycznie wygląda na to,
    że "nadplanowy" przelew nie będzie poprzedzony żadnym ostrzeżeniem:

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=880740&t=8
    80740&sr=&pn=1&cat=0

    i jeszcze "nadplanowy" przelew do zewnętrznego banku będzie kosztował
    10zł. Pewnie niewiele osób ma zdefiniowany stały przelew do innego
    banku, ale pewnie paru się złapie. Naprawdę tak źle z nimi, że szukają
    tych paru złotych w ten sposób?

    Ech, lubiłem ten bank...

  • 18. Data: 2009-02-14 00:57:36
    Od: MM <s...@s...invalid>

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > lutego 2009 r. nową funkcjonalność na rachunku eMAX plus.
    > Każdy Klient będzie mógł samodzielnie wykonywać przelewy awaryjne za

    Jakby tak wyszli jeszcze bardziej naprzeciw i informowali o oplacie za
    operacje PRZED jej zatwierdzeniem... To kolejna taka sytuacja, oprocz
    przelewu wewnetrznego z mBiznes - platny 1 zl jesli na nie-mBiznes,
    co moze okazac sie po fakcie (nie da sie poznac po numerze rachunku;
    nie raz zdarzalo mi sie kupowac cos na allegro od firmy, ktora jak sie
    okazywalo podawala konto niefirmowe... a raz nawet odmowili odpowiedzi
    na pytanie czy to mBiznes, choc przeciez daloby sie to latwo sprawdzic
    ryzykujac strate 1 zl jesli to NIE byl mBiznes :).

  • 19. Data: 2009-02-14 05:44:25
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Mogliby po prostu wprowadzic info o dacie ostatniej operacji na rachunku,
    jak to ma miejsce w przypadku KO w BZ WBK. I po sprawie.

    Czy przy okazji nie podnieśli opłaty za ten awaryjny przelew, bo chyba było
    5zł, a nie 10.

  • 20. Data: 2009-02-14 07:03:27
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    bradley.st pisze:
    > Ja bym sie raczej cieszyl, ze "bank internetowy" umozliwia wreszcie
    > transkcje INTERNETOWE, a nie telefoniczne...
    wow! toć to funkcjonalność z przyszłej epoki ;-)