  • 1. Data: 2009-02-13 21:49:15
    Temat: EuroBank - jak zamowic nowy token na nowy telefon?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Zmienilem telefon (w sensie aparat tel, a nie numer) wie ktos w jaki
    sposob przegrac token na ta nowa komorke?

    Przegrac z telefonu na telefon sie nie da (albo ja nie wiem jak).

    Najprosciej by bylo zeby po prostu Eurobank mi przeslal nowego - ale
    przegladalem w systemie tranzakcyjnym i nie ma takiej opcji :(

    Czy pozostaje tylko wycieczka do placowki? :(
    Zalatwiaja to bez problemu od reki?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-02-13 21:52:47
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Lut, 22:49, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > przegladalem w systemie tranzakcyjnym i nie ma takiej opcji :(
    >
    > Czy pozostaje tylko wycieczka do placowki? :(

    Panie drukuje jedno pisemko w systemie , robi jeden klik i masz nowy
    token ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-13 23:26:15
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 13 lut 2009 o 22:52 GMT, Jacek Erazmus napisał(a):

    > Panie drukuje jedno pisemko w systemie , robi jeden klik i masz nowy
    > token ;-)

    Potrzebne sa dwa "pisemka", jedno na rezygnacje ze starego, drugie o
    udostepnienie drugiego tokenu...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 00:25:37 up 8 days, 1:28, 5 users, ]

  • 4. Data: 2009-02-14 18:47:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Erazmus" f...@w...goo
    glegroups.com

    > Panie drukuje jedno pisemko w systemie , robi jeden klik i masz nowy token ;-)

    U mnie były to dwa pisemka -- odwołanie starego tokena i wysłanie nowego.
    No i oba musiałm podpisać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'