  • 1. Data: 2009-02-13 22:07:42
    Temat: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wiadomość z mbanku
    "wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadzamy z dniem 16
    lutego 2009 r. nową funkcjonalność na rachunku eMAX plus.
    Każdy Klient będzie mógł samodzielnie wykonywać przelewy awaryjne za
    pośrednictwem serwisu transakcyjnego.

    Przypominamy, że wykonanie pierwszego w miesiącu kalendarzowym przelewu z
    rachunku eMAX plus jest bezpłatne, a opłata za każdy kolejny pozostaje
    zgodna z obowiązującą w Taryfie Prowizji i Opłat mBanku."

    teraz to już nic nie trzymam na emaxplus, ceniłem mbank za to że gra fair w
    temacie kolejnego przelewu z emaxplus
    teraz trza polikwidować emaxplusy i spadać całkowicie do eurobanku i
    volskwagena

  • 2. Data: 2009-02-13 22:13:42
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Lut, 17:07, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > teraz to już nic nie trzymam na emaxplus, ceniłem mbank za to że gra fair w
    > temacie kolejnego przelewu z emaxplus

    Ale co jest nie fair w umozliwieniu tego przelewu przez internet? Albo
    nie rozumiem, albo nie nadazam za tokiem rozumowania...

  • 3. Data: 2009-02-13 22:17:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Ale co jest nie fair w umozliwieniu tego przelewu przez internet? Albo
    > nie rozumiem, albo nie nadazam za tokiem rozumowania...

    widać natura ci poskąpiła albo pamięć masz niewyobrażalną a może lubisz
    sprawdzać za każdym razem czy już w tym miesiącu robiłeś przelew z rachunku

  • 4. Data: 2009-02-13 22:24:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > widać natura ci poskąpiła albo pamięć masz niewyobrażalną a może
    > lubisz sprawdzać za każdym razem czy już w tym miesiącu robiłeś
    > przelew z rachunku

    Ja mam pamięć typową i wiem co ostatnio robiłem.
    A że komuś innemu się film urywa...

  • 5. Data: 2009-02-13 22:25:42
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    zlotowinfo pisze:

> [...]
    > fair w temacie kolejnego przelewu z emaxplus
    > teraz trza polikwidować emaxplusy i spadać całkowicie do eurobanku i

    Wczesniej musiales dzwonic i sie prosic konsultanta o wykonanie
    przelewu, a teraz mozesz z internetu zrobic sam. Pierwszy bezplatnie, a
    za drugi Cie skasuja 5 zlotych czy iles tam. Wiec zmiana na lepsze....no
    chyba ze licza na nierozgarniecie malo swiadomych uzytkownikow ktorzy
    beda robili wiecej przelewow na mniejsze kwoty nie wiedzac, ze za 2, 3
    itd placa.

    p.

  • 6. Data: 2009-02-13 22:28:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 23:17:09 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > widać natura ci poskąpiła albo pamięć masz niewyobrażalną a może lubisz
    > sprawdzać za każdym razem czy już w tym miesiącu robiłeś przelew z
    > rachunku

    Bank ma to za Ciebie wiedzieć? ;-)
    Można jeszcze sobie żółtą karteczkę do monitora przylepić i zapisywać
    takie rzeczy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-02-13 22:29:36
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > widać natura ci poskąpiła albo pamięć masz niewyobrażalną a może lubisz
    > sprawdzać za każdym razem czy już w tym miesiącu robiłeś przelew z rachunku

    A czy sprawdzales czy mbank wyswietla informacja przy drugim przelewie,
    ze jest platny?

    p.

  • 8. Data: 2009-02-13 22:31:52
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Lut, 17:17, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > widać natura ci poskąpiła albo pamięć masz niewyobrażalną a może lubisz
    > sprawdzać za każdym razem czy już w tym miesiącu robiłeś przelew z rachunku

    Ja bym sie raczej cieszyl, ze "bank internetowy" umozliwia wreszcie
    transkcje INTERNETOWE, a nie telefoniczne...

  • 9. Data: 2009-02-13 22:32:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na nierozgarniecie malo swiadomych uzytkownikow ktorzy beda robili wiecej
    > przelewow na mniejsze kwoty nie wiedzac, ze za 2, 3 itd placa.

    ja zawsze czekałem do kolejnego miecha by wypłacić
    teraz uważać by trzeba przy każdej wyplacie, ja do tego nerwów nie mam
    widać zależy mbankowi na takich klientach jakim się stanę
    100zł na emax na drobne zakupy allegrowe, reszta pusta

    skoro mnie tak chcą zrazić to pewnie kredytówkę też im oddam, ale muszę
    pomyśleć gdzie wziąć, bo jednak w mbanku mam gratisową, ale żadnych punktów
    czy % powracających nie ma, transakcji robię ok. 7 miesięcznie na sumę ok.
    500zł

  • 10. Data: 2009-02-13 22:36:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > teraz to już nic nie trzymam na emaxplus, ceniłem mbank za to że gra
    > fair w temacie kolejnego przelewu z emaxplus
    > teraz trza polikwidować emaxplusy i spadać całkowicie do eurobanku i
    > volskwagena

    Bank proponuje udogodnienie więc co ci nie odpowiada ? Tak jak dać komuś
    KK i się później dziwi dana persoa, że za wypłatę 50 PLN z bankomatu
    dostał 7 PLN prowizji. Trzeba umieć korzystać z danego produktu

    --
    Mithos