    From: MM <s...@s...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Date: Sat, 14 Feb 2009 00:57:36 +0000 (UTC)

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:
    > wiadomość z mbanku
    > "wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadzamy z dniem 16
    > lutego 2009 r. nową funkcjonalność na rachunku eMAX plus.
    > Każdy Klient będzie mógł samodzielnie wykonywać przelewy awaryjne za
    > pośrednictwem serwisu transakcyjnego.

    Jakby tak wyszli jeszcze bardziej naprzeciw i informowali o oplacie za
    operacje PRZED jej zatwierdzeniem... To kolejna taka sytuacja, oprocz
    przelewu wewnetrznego z mBiznes - platny 1 zl jesli na nie-mBiznes,
    co moze okazac sie po fakcie (nie da sie poznac po numerze rachunku;
    nie raz zdarzalo mi sie kupowac cos na allegro od firmy, ktora jak sie
    okazywalo podawala konto niefirmowe... a raz nawet odmowili odpowiedzi
    na pytanie czy to mBiznes, choc przeciez daloby sie to latwo sprawdzic
    ryzykujac strate 1 zl jesli to NIE byl mBiznes :).