  • 21. Data: 2009-02-14 07:03:47
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gn4qvl$2tl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > lutego 2009 r. nową funkcjonalność na rachunku eMAX plus.
    > Każdy Klient będzie mógł samodzielnie wykonywać przelewy awaryjne za
    > pośrednictwem serwisu transakcyjnego.
    >
    > Przypominamy, że wykonanie pierwszego w miesiącu kalendarzowym przelewu z
    > rachunku eMAX plus jest bezpłatne, a opłata za każdy kolejny pozostaje
    > zgodna z obowiązującą w Taryfie Prowizji i Opłat mBanku."
    >

    > teraz to już nic nie trzymam na emaxplus, ceniłem mbank za to że gra fair
    > w temacie kolejnego przelewu z emaxplus
    > teraz trza polikwidować emaxplusy i spadać całkowicie do eurobanku i

    A co za problem kliknac na historie konta przed dokonaniem
    przelewu? No i jest jeszcze jeden sposob. Trzymamy cala
    kase na pierwszym eMax+ jak potrzeba troche wyplacic
    to przelewamy calosc na eKonto, bierzemy tyle ile potrzeba
    a reszte przelewamy na drugi eMax+, itd. W koncu sa
    4 eMax+.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 22. Data: 2009-02-14 07:09:26
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > wow! toć to funkcjonalność z przyszłej epoki ;-)

    heh :-)) Teraz każdy przed operacją na emaksie będzie sprawdzał czy jest
    jeleniem czy jeszcze nie :-) Da się? Da się, ale na funkcjonalność rachunku
    i dobrą opinię o banku nie wpłynie pewnie dodatnio. Co więcej - system
    mbanku ledwo zipie i były już przypadki, że nie można się było zalogować z
    uwagi na przeciążenie serwerów. Z pewnością opcja dodatkowego sprawdzania
    nie wpłynie na szybkość działania systemu.

  • 23. Data: 2009-02-14 07:15:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > to przelewamy calosc na eKonto, bierzemy tyle ile potrzeba
    > a reszte przelewamy na drugi eMax+, itd. W koncu sa

    mam 12 emax plus i tak robiłem do teraz
    procent w mbanku jest słaby, a teraz gdy chwila mojej nieuwagi lub pośpiech
    narazić mnie może na zbędny koszt wolę nie trzymać w mbanku kasy

    przez ostatnie obniżki stracili moje xxkPLN
    przez to zagranie stracili moje 400PLN
    od marca będę miał u nich ok. 100zł na emax bez + podręcznej kasy

    to jest cała moja historia w ostatnich miesiącach z mbankiem

  • 24. Data: 2009-02-14 07:35:05
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > przez to zagranie stracili moje 400PLN
    > od marca będę miał u nich ok. 100zł na emax bez + podręcznej kasy
    /.../

    No współczuję bankowi. Chyba zbankrutują ;)

    k.

  • 25. Data: 2009-02-14 07:40:22
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > No współczuję bankowi. Chyba zbankrutują ;)

    Nie. Tnąc koszty i szukając leszczy wygenerują duży zysk. Do tego duża ilość
    klientów (2 mln to całkiem nieźle), produktów (nie bez przyczyny rozdają KK
    na lewo i prawo za podpis), a wreszcie - zostaną sprzedani, podobnie jak
    Multibank.

  • 26. Data: 2009-02-14 08:41:32
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Można się jednak domyślać, że takowa informacja (informacja o wykonywaniu
    > drugiego przelewu w danym miejscu z rachunku emax+) będzie widoczna przy
    > wykonywaniu drugiego i kolejnych przelewów.

    Otóż jak twierdzi mEkipa na forum mBanku - nie będzie takiej informacji.

  • 27. Data: 2009-02-14 09:05:34
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Szymon" news:gn605p$mji$1@news.dialog.net.pl

    > Otóż jak twierdzi mEkipa na forum mBanku - nie będzie takiej informacji.

    Jeżeli jest prawdą to co piszesz to naprawdę gęba mi się cieszy, że
    przeniosłem się do innego banku i pociągnąłem za sobą rodzinkę.
    A pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu był to taki fajny bank... Teraz
    natomiast można odnieść wrażenie, że klient stanowi niepotrzebny balast i
    trzeba dać mu jasno do zrozumienia, że powinien się w mBanku wynieść bo jest
    zbędnym trybikiem tej finansowej machiny, która teraz zgrzyta, skrzypi i
    zapewne za niedługo się rozleci.

  • 28. Data: 2009-02-14 09:12:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> writes:

> [...]
    > A pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu był to taki fajny bank... Teraz
    > natomiast można odnieść wrażenie, że klient stanowi niepotrzebny balast i
    Jak to niepotrzebny? Kogoś trzeba golić :)

    KJ

  • 29. Data: 2009-02-14 09:24:55
    Od: c...@g...com

    Ja się tylko tak zastanawiam ilu klientów ma przelewy między swoimi
    rachunkami potwierdzane hasłem - ktoś wejdzie na cudze konto i będzie
    mógł wyzerować rachunek przelewając kasę z 500 razy. Imo 2-gi przelew
    powinien być zawsze zatwierdzany hasłem.

  • 30. Data: 2009-02-14 09:29:38
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Sądzę, że mbank liczy na to, iż z tych 2 mln klientów wielu nie śledzi na
    bieżąco TOiP. Do tej pory przez kilka lat byli przyzwyczajeni, że robią
    przelew z emax+, a jeśli przekroczą pierwszy to po prostu się nie wykona i
    wówczas skorzystają z kolejnego emax+. W tej chwili każdy im się wykona i
    tylko -10zł powstanie. A jaki cyrk będzie na kontach wspólnych, gdzie dwie
    osoby będą korzystać z rachunków! No ale wystarczy, że tylko 10% klientów
    wpadnie na tę minę to już dla banku zysk liczony jest w milionach.