  • 31. Data: 2004-05-03 16:42:41
    Temat: Re: mbank -> US
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Z wieloma rzeczami -- pisałem wielokrotnie -- nie będę się powtarzał.

    może dlatego że nie masz pojęcia o czym piszesz

    > Wiem, wiem, aktualizacja TOiP ;).

    kolejny przykład braku wiedzy

    > PS. Chociaż pamiętam, jak przez parę miesięcy nie potrafił zaktywować konta, bo
    > zgubił dokumenty. Szkoda, że dowiedziałem się przy tym przy próbie ich
    > wybrania, bo ten ich cudowny system transakcyjny nie potrafi poinformować, że
    > konto jest write-only :D.

    no to już tak głupia wypowiedź, że aż się mi żal ciebie robi;

    > PS2. A właśnie przypomniało mi się, że mój licznik złych zalogowań wynosi już
    > czterdzieści parę i niedługo wszystkie konta znowu będą write-only :).

    przy takiej logice nie dziwię się, że nie potrafisz zapamiętać hasła do
    logowania

  • 32. Data: 2004-05-03 16:43:44
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Musiał. w banku dokonała się technologiczna rewolucja i przelewy wychodzące
    > można składać do 13:25 ;)

    nie musiał, kolejny przykład tego że nie masz pojęcia o tym co piszesz

  • 33. Data: 2004-05-03 16:44:25
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    [...]

    > Edukuj się:
    >
    > Godziny wysyłki:
    >
    > 05:55 - I sesja KIR
    > 09:55 - II sesja KIR
    > 13:25 - III sesja KIR
    > 16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    No i ? gdzie tu 11?
    KJ

  • 34. Data: 2004-05-03 16:52:49
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:
    > Swoją drogą niezły bank, skoro o 11:00 już przetwarza dane na godzinę
    > bodajże 16...

    O 13:00 można w mBanku wykonać przelew na trzecią sesję. To pewne i
    sprawdzone.
    BTW: zawsze mnie zdumiewało ile czasu, energii i zachodu poświęcasz
    mBankowi.
    Tego nie robi żaden BREentuzjasta...

    Bogdan B.

  • 35. Data: 2004-05-03 16:53:39
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Inteligo wygrało jakiś-tam-konkurs na najlepszy interfafe.

    ahh, jaka precyzja w wypowiedzi

    > Gdzie jest mBank?

    wygrał inny "jakiś-tam-konkurs" na najlepsze "coś-tam"

  • 36. Data: 2004-05-03 16:58:52
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Inteligo wygrało jakiś-tam-konkurs na najlepszy interfafe.

    Zobacz wiadomości z ostatniego roku.
    Każdy, jakiś-tam-bank wygrał jakiś-tam-konkurs. Na interfafę albo co innego.
    IMHO to nic nie znaczy, a już z pewnością że większość woli taki czy inny
    interfejs.

    Bogdan B.

  • 37. Data: 2004-05-03 17:12:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 18:42:41 +0200, w <c75sqq$p7n$1@atlantis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > może dlatego że nie masz pojęcia o czym piszesz

    W przeciwieństwie do ciebie -- wiem.

    > kolejny przykład braku wiedzy

    Ty jesteś faktycznie taki głupi, czy tylko na takiego się zgrywasz?

    > no to już tak głupia wypowiedź, że aż się mi żal ciebie robi;

    Czego znowu nie zrozumiałeś?

    > przy takiej logice nie dziwię się, że nie potrafisz zapamiętać hasła do
    > logowania

    Nie muszę. Pamięta przeglądarka. Tylko, miszczu, nie zawsze się loguję z
    własnego komputera/konta.

  • 38. Data: 2004-05-03 17:13:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 18:58:52 +0200, w <c75tp3$spn$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

> [...]
    > IMHO to nic nie znaczy, a już z pewnością że większość woli taki czy inny

    Obserwacja grupy, a przynajmniej postów tych użytkowników, którzy korzystają z
    obu banków, pozwala jasno wyrobić sobie opinię.

  • 39. Data: 2004-05-03 17:14:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 18:44:25 +0200, w <c75sta$i69$1@inews.gazeta.pl>, Kamill Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Radosław Popławski wrote:
    >
    > [...]
    > >
    > No i ? gdzie tu 11?

    Nie mam pojęcia. Może prześledź wątek i zapytaj _właściwej_ osoby (osób).

  • 40. Data: 2004-05-03 17:14:55
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 18:43:44 +0200, w <c75ssn$p7n$2@atlantis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > nie musiał, kolejny przykład tego że nie masz pojęcia o tym co piszesz

    Słuchamy dlaczego nie musiał. Przestań bredzić i napisz coś z sensem.