  • 1. Data: 2004-04-30 15:29:47
    Temat: Onlajnowosc Sezamu
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Sezam mnie dobija. Wyplacilem kase z bankomatu BePeHahahaha godzine
    temu, a Sezam o tym milczy. Co wiecej odwalilo mi 5 razy probe
    autoryzacji transakcji w sklepie i wyglada na to, ze bank mimo wszystko
    zablokowal mi troche kasy. BePeHahahaha to jedna wielka dupa.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-04-30 17:25:04
    Temat: Re: Onlajnowosc Sezamu
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci
> [...]
    > autoryzacji transakcji w sklepie i wyglada na to, ze bank mimo wszystko
    > zablokowal mi troche kasy. BePeHahahaha to jedna wielka dupa.

    po co zes tam polazl..?? czegos sie spodziewal?

    p.
    SirmarK

  • 3. Data: 2004-04-30 18:32:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Kozlowski napisał:

    > po co zes tam polazl..?? czegos sie spodziewal?

    Cudow na kiju, a przynajmniej wywiazywania sie z podstawowych
    obowiazkow. Ale juz niedlugo. Kopne ten bank w dupe jeszcze w maju
    pewnie. Narazie niestety jest mi potrzebny.

    Bartek

  • 4. Data: 2004-04-30 19:27:51
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Cudow na kiju, a przynajmniej wywiazywania sie z podstawowych
    > obowiazkow. Ale juz niedlugo. Kopne ten bank w dupe jeszcze w maju
    > pewnie. Narazie niestety jest mi potrzebny.

    mnie na szczescie nie jest potrzebny, wypowiadam umowe o sezama w
    najblizszych dniach, trzymalem to cuś do podglądu kk, ale nie ma tam nic do
    podglądania :-(
    - zerowa informacja dla kart dodatkowych
    - zerowa informacja o blokadach
    tyle samo dostane (albo nawet i wiecej) papierowo na koniec kazdego okresu

    dla eksperymentu z bph - zloze reklamacje na całe 7 zl z grudnia 2003,
    ciekawe czy przyjma ?

  • 5. Data: 2004-04-30 19:38:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik krab napisał:

> [...]
    > podglądania :-(
    > - zerowa informacja dla kart dodatkowych

    No wlasnie. Przeciez te wszystkie informacje sa w systemie, trzeba tylko
    chciec i potrafic je pokazac.

    > tyle samo dostane (albo nawet i wiecej) papierowo na koniec kazdego okresu

    Dokladnie, tylko po co mamia ludzikow tyloma nowoczesnymi kanalami
    dostepu? Zalosne.

    > dla eksperymentu z bph - zloze reklamacje na całe 7 zl z grudnia 2003,
    > ciekawe czy przyjma ?

    Dla sportu zawsze warto sprobowac.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-04-30 21:48:02
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 30 Apr 2004 20:32:08 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Cudow na kiju, a przynajmniej wywiazywania sie z podstawowych
    >obowiazkow. Ale juz niedlugo. Kopne ten bank w dupe jeszcze w maju
    >pewnie. Narazie niestety jest mi potrzebny.

    a bardzo ci tak dobrze, fajny bartolu, niewierny tomaszu. grupa
    ostrzegala, a ty nie, sam musiales sie sparzyc...
    grupa rzadzi, grupa radzi, grupa nigdy cie nie zdradzi!!!

    G.

  • 7. Data: 2004-04-30 23:10:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:

    > Dla sportu zawsze warto sprobowac.

    sport to zdrowie ;-)

  • 8. Data: 2004-05-01 10:52:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > a bardzo ci tak dobrze, fajny bartolu, niewierny tomaszu. grupa
    > ostrzegala, a ty nie, sam musiales sie sparzyc...
    > grupa rzadzi, grupa radzi, grupa nigdy cie nie zdradzi!!!

    Ech, coz za tragiczny brak wspolczucia.

    Bartol