  • 1. Data: 2004-04-30 19:40:06
    Temat: mbank -> US
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    No i przyszedl ten przykry czas zaplacenia wyrownania za PIT. Niezbyt mile
    ale w koncu obowiazek. Przelew z mBanku oczywiscie 1 PLN bo to w koncu duzo
    bardziej skomplikowana operacja niz zwykly przelew. Oczywiscie pelne
    rozpoznawanie kont urzedow skarbowych, zeby nie mozna bylo zrobic przelewu
    standarodwego za 0.50. Ale niezbyt to wazne. W koncu taki przelew jest raz
    do roku.

    Ale jak juz nacisnalem [zatwierdz] to zobaczylem, ze przelew wykona sie
    4/5/2004. Malo przyjemne. Stwierdzilem, ze pewnie 11 to juz za pozno dla na
    sesje. Ale sprawdzilem w VW i tam przelew poszedl za darmo i z
    potwierdzeniem wykonania operacji po 3 minutach. Pewnie obydwa banki zrobia
    przelew w tym samym momencie i zaksieguja pieniazki rowniez tak samo.
    Tylko, ze mbank w moim mniemaniu dal d...

    --
    vpw (2004-04-30 21:35:09)

  • 2. Data: 2004-05-01 22:34:23
    Temat: Re: mbank -> US
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    vpw <v...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko, ze mbank w moim mniemaniu dal d...

    W czym niby?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-05-02 12:00:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    kolejny BREżerca ;-)

  • 4. Data: 2004-05-02 17:39:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 1 May 2004 22:34:23 +0000 (UTC), w <0t409425e1i590n3e8%sal@hell.hell.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > W czym niby?

    A jak myślisz?

  • 5. Data: 2004-05-02 18:31:39
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > A jak myślisz?

    w tym że mBank w przeciwieństwie do VW nie daje złudzenia że przelew
    wyjdzie jeszcze w kwietniu? jeżeli to dla Ciebie danie d... to gratuluję!

  • 6. Data: 2004-05-02 20:04:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 02 May 2004 20:31:39 +0200, w <c73ev4$d4p$1@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > w tym że mBank w przeciwieństwie do VW nie daje złudzenia że przelew
    > wyjdzie jeszcze w kwietniu? jeżeli to dla Ciebie danie d... to gratuluję!

    Powedz mi maestro, dlaczego godz. 11:00 w dzień powszedni to za późno?

    Zresztą to w sumie nieistotne, przecież "pretorianie" od zawsze chwalili mBank
    za to, że na potwierdzeniu będzie data _złożenia_, a nie _wykonania_. A z opisu
    wynika, że w przypadku przelewów do US klops...

  • 7. Data: 2004-05-02 20:43:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 02 May 2004 22:04:45 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Powedz mi maestro, dlaczego godz. 11:00 w dzień powszedni to za późno?

    Bo ostatnia sesja wychodzacą jest już za blisko, żeby się przelew
    załapał na nią.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2004-05-02 23:02:52
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Powedz mi maestro, dlaczego godz. 11:00 w dzień powszedni to za późno?

    skąd jesteś pewien to 11 a nie np. 14 ??? ostatnia sesja wychodząca w mB
    jest o 13:25 - jeżeli więc gość napisał prawdę i była to 11 to nie ma
    możliwości by system to odrzucił. ktoś więc tu kłamie

  • 9. Data: 2004-05-03 08:41:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik david napisał:

    > skąd jesteś pewien to 11 a nie np. 14 ??? ostatnia sesja wychodząca w mB
    > jest o 13:25 - jeżeli więc gość napisał prawdę i była to 11 to nie ma
    > możliwości by system to odrzucił. ktoś więc tu kłamie

    No prosze, a w Inteligo spokojnie o 14:30 mozna puscic przelew i wylezie
    tego samego dnia. Moze mBank moglby sie poprawic w tej kwestii, tym
    bardziej, ze kasuje za przelewy i stac go na to.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-05-03 09:47:38
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > No prosze, a w Inteligo spokojnie o 14:30 mozna puscic przelew i wylezie
    > tego samego dnia.
    w guziku można puścić do 15:00

    Moze mBank moglby sie poprawic w tej kwestii, tym
    > bardziej, ze kasuje za przelewy i stac go na to.

    kasuje o połowę mniej niż guzik, a do niedawna nie kasował nic

    david