  • 1. Data: 2004-04-30 20:13:37
    Temat: Ludzie -uszanujmy !
    Od: "babeczka" <m...@o...pl>

    Zaintrygowała mnie polemika, która wywiazała sie tutaj.Skłaniam się ku
    argumentacji Michała.Ciekawe czy któryś z was sfrustrowanych,pochylajacych się
    nad zwolnionymi pracownikami banku lub wyzykiwanymi-zatrudnionymi, zastanawia
    sie nad tym idac do hipermarketów w niedzielę o 19, albo w swiateczne dni,
    kiedy sami urlopujecie! Niecierpliwicie sie w kolejkach, narzekacie na
    opieszałe kasjerki, które siedza tam za nizszą pensje niz jakikolwiek
    szeregowy pracownik banku,i które nie maja perspektywy, by znaleźć sobie
    godziwszą pracę! Wiem, wiem, ze powiecie, ze mogły się kształcić, ale to żaden
    argument, bo nie wszyscy moga sobie na to pozwolic zarówno materialnie jak i
    intelektualnie.Ludzie, tu nie chodzi o to, żeby wypisywac peany na cześć ML,
    tylko o to, żeby uszanowac jego smierć, bo uwazam, ze to tragiczne, gdy umiera
    tak młody człowiek i żeby sobie powiedzieć, ze zrobił cos imponujacego.A że to
    miało dla jednych negatywne a dla drugich pozytywne konsekwencje, to juz
    sprawa drugorzedna...nie urodził sie jeszcze taki, który by wszystkim
    dogodził...:)