  • 41. Data: 2004-05-03 17:16:21
    Temat: Re: mbank -> US
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 18:53:39 +0200, w <c75tj9$11p$1@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > ahh, jaka precyzja w wypowiedzi

    Odpowiedź dobrana do poziomu pytającego.

    > wygrał inny "jakiś-tam-konkurs" na najlepsze "coś-tam"

    Chyba na najśmieszniejszego obrońcę na pbb ;)

  • 42. Data: 2004-05-03 17:25:09
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Słuchamy dlaczego nie musiał. Przestań bredzić i napisz coś z sensem.

    Nie musiał, gdyż księgowanie przelewu zależy także od tego drugiego
    banku. A są banki, które nie uczestniczą w III sesji Elixiru. Są też
    banki, które księgują przelewy ręcznie po 18-tej ;-) (oddziały Pekao
    pracujące w starych systemach).

    I sam regulamin kont mBanku mówi chyba też coś o tym, że na realizację
    przelewu bank ma 2 dni robocze (prawda to, czy coś mi się wydaje? Nie
    sprawdzałem tego teraz w regulaminie).

    Co nie zmienia faktu, że przelew zlecony przed 13:25 MÓGŁ znaleźć się na
    koncie w obcym banku tego samego dnia. I przeważnie tak jest, co nie
    znaczy, że MUSIAŁ się tam znaleźć.

    Marek

  • 43. Data: 2004-05-03 17:32:30
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Obserwacja grupy, a przynajmniej postów tych użytkowników, którzy
    > korzystają z obu banków, pozwala jasno wyrobić sobie opinię.

    Może i pozwala, ale co to ma do większości?

  • 44. Data: 2004-05-03 17:38:11
    Od: KrKo <k...@o...pl>

    david wrote:

    >>> między
    >>> 12:00 a 13:30 znajdywał się na koncie w innym banku jeszcze tego samego

    > nie musiał, kolejny przykład tego że nie masz pojęcia o tym co piszesz

    Niestety to ty nie masz pojęcia o czym piszesz ...

    Sprawdź jaki jest temat tego wątku - realizacja przelewu do US z datą
    przyszłą.

    Może tego nie wiesz ale dla należności podatkowych przyjmuje się
    DATĘ OBCIĄŻENIA RACHUNKU KLIENTA.

    mBank daje więc d... na całej linii i żaden mEntuzjasta tego nie
    zaczaruje !!

  • 45. Data: 2004-05-03 17:38:58
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 May 2004 20:31:39 +0200, david wrote:

    > w tym że mBank w przeciwieństwie do VW nie daje złudzenia że przelew
    > wyjdzie jeszcze w kwietniu? jeżeli to dla Ciebie danie d... to gratuluję!

    mnie malo interesuje zludzenie. Jesli pojde na poczte i zrobie przelew
    pocztowy o godzinie 23 to pieniadze sa uznawane za wplacone w dniu ktory
    widnieje na stempelku. A to, ze dojda za tydzien nie jest moja sprawa.
    Podobnie w przypadku banku. Pieniadze znikly z mojego rachunku 30/5. I z
    taka sama data pojawia sie na rachunku beneficjenta. Nie ma znaczenia, ze
    stanie sie to za 3 czy 4 dni. Wazne dla mnie jest, ze bank gwarantuje, ze
    wykona zlecenie w zakladanym przeze mnie terminie.

    Mnie sie jednak podoba zludna prawdomownosc VW niz to co oferuje mBank. Ale
    przeciez kazdy moze wybrac.

    --
    vpw (2004-05-03 19:36:16)

  • 46. Data: 2004-05-03 17:59:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 19:32:30 +0200, w <c75vo2$6jj$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Może i pozwala, ale co to ma do większości?

    Skoro ta większość na lepszy uważa interfejs inteligo...

  • 47. Data: 2004-05-03 18:01:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 19:25:09 +0200, w <c75vaf$54i$1@atlantis.news.tpi.pl>, Marek
    Madej <m...@w...interia.i-to.pl> napisał(-a):

    > Nie musiał, gdyż księgowanie przelewu zależy także od tego drugiego
    > banku.

    To akurat nie jest przedmiotem dyskusji. Chodzi o przelewy wychodzące z mbanku,
    a nie sesje przychodzące jakiegoś tam banku.

  • 48. Data: 2004-05-03 18:05:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KrKo napisał:

> [...]
    > DATĘ OBCIĄŻENIA RACHUNKU KLIENTA.
    >
    > mBank daje więc d... na całej linii i żaden mEntuzjasta tego nie

    Zatem wniosek tego całego bicia piany jest taki, że jesli ktoś spóźnił
    się z przelewem do ZUS / US to sam jest sobie winien. Chyba każdy kto
    robi takie przelewy wie kiedy musi je wykonać...

    K.

  • 49. Data: 2004-05-03 18:21:52
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Nie muszę. Pamięta przeglądarka. Tylko, miszczu, nie zawsze się loguję z
    > własnego komputera/konta.

    a na karcie płatniczej tuż obok podpisu masz zapisany PIN ???

  • 50. Data: 2004-05-03 18:27:08
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > mBank daje więc d... na całej linii i żaden mEntuzjasta tego nie
    > zaczaruje !!

    powiedz mi na podstawie czego przyjmujesz że autor wątku podał prawdę że
    zlecał przelew o 11:00 ?? zauważ że autor wątku w całej tej dyskusji
    nie zabrał więcej ani razu głosu, więc dla mnie jest to kolejny chory
    człowiek, obrażony Bóg wie za co na mBank i starający się go w różny
    sposób zdyskredytować,
    to taki radek popławski pod innym nickiem