  • 1. Data: 2004-04-30 18:09:35
    Temat: Przymusowe przejście z ePKO do Inteligo ???
    Od: "macq" <m...@k...mu>

    Jestem szczęśliwym posiadaczem ePKO.
    Mam podpisaną umowę na czas nieokreślony.
    Czy PKO BP może mi zmienić konto, jego nr, zmienić umowę bez mojej zgody?
    W ulotce napisano, że gdybym się nie zgodził na zmiany to mogę złożyć
    wniosek o rozwiązanie umowy.

  • 2. Data: 2004-04-30 19:05:48
    Temat: Re: Przymusowe przejście z ePKO do Inteligo ???
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2004 20:09:35 +0200, "macq" <m...@k...mu> wrote:

    >Czy PKO BP może mi zmienić konto, jego nr, zmienić umowę bez mojej zgody?

    nie.

    >W ulotce napisano, że gdybym się nie zgodził na zmiany to mogę złożyć
    >wniosek o rozwiązanie umowy.

    Bank może wypowiedzieć umowę z ważnych przyczyn. Może ta jest ważna?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-05-01 05:56:54
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    > Czy PKO BP może mi zmienić konto, jego nr, zmienić umowę bez mojej zgody?
    > W ulotce napisano, że gdybym się nie zgodził na zmiany to mogę złożyć
    ======================
    Widze wiec, ze nie jestem sam :-). Zastanawiam sie, czemu - wobec
    postawienia na Inteligo - PKO nie probuje sprzedac swojego "e". Ja jestem
    bardzo zadowolony z dotychczasowej wspolpracy z ePKO, ale NIE chce
    "wyladowac" w Inteligo. Lacze sie w bolu ;-)!!!
    PL

  • 4. Data: 2004-05-03 06:08:37
    Od: "X Y Z" <x...@p...pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo zadowolony z dotychczasowej wspolpracy z ePKO, ale NIE chce
    > "wyladowac" w Inteligo. Lacze sie w bolu ;-)!!!

    Podobnie - jestem zadowolony z ePKO. Miałem Inteligo i zrezygnowałem.
    Szkoda, że przesyłają nas wprost do Inteligo. Taki mały szok ;)

  • 5. Data: 2004-05-04 06:02:26
    Od: "news" <...@5...pl>

> [...]
    > bardzo zadowolony z dotychczasowej wspolpracy z ePKO, ale NIE chce
    > "wyladowac" w Inteligo. Lacze sie w bolu ;-)!!!

    ja miesiac temu musialem zrezygnowac z e-pkobp , bylem z niego zadowolony,
    ale zywcem do inteligo nie zamierzalem isc
    coz, ich sprawa