eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank znowu podnosi ciśnienie › Re: mBank znowu podnosi ciśnienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank znowu podnosi ciśnienie
    Date: Mon, 08 May 2017 12:57:56 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 34
    Message-ID: <oepivl$42o$1@gioia.aioe.org>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <oephsg$26s$1@gioia.aioe.org>
    <d...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 3w+6a8+8VGXsqa2328SxeQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: KNode/4.8.5
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630677
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@g...com wrote:

    > W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 12:39:15 UTC+2 użytkownik janek z pola
    > napisał:

    [...]

    >>
    >>
    > Ja to rozumiem, zauważ że nigdzie nie narzekam że mnie to spotkało bo wiem
    > dlaczego te systemy istnieją i jak działają oraz to ze falsepositivy to
    > ich specyfika i zawsze będą sie pojawiać.
    >
    > Mnie smuci to ze mbank nie powie mi co spowodowało blokade (powiedzieli ze
    > wirus ale mówia to wszystkim). Ja wiem dlaczego mi nie powie (zeby
    > złoczyńcy nie wiedzieli jak lepiej udawać grzecznego klienta).
    >
    > Ale nadal mi smutno bo wirusa nie mialem komputer czysty i nie wiem czy
    > niebawem znowu mi dostepu nie zablokują...

    Z tym jest niestety problem we wszystkich bankach. Ale z drugiej strony
    mogliby w sumie powiewdzieć tylko tyle - przykładowo: "Nasza bankowość
    elektroniczna wykrywa pewne schematy nietypowego wykorzystania i w Pana
    przypadku doszło do dopasowania jednego z takich schematów". Taka odpowiedź
    w sumie by Tobie nie pomogła się ustrzec przed kolejną blokadą.

    Możesz spróbować wystawić odpowiednią reklamację - nie wiem jak to działa w
    mBanku ale czasami jest tak, że reklamacja przechodzi przez zespół biznesowy
    od danego systemu (np. od bankowości elektornicznej). Wówczas może będzie
    tam z ich strony jakaś refleksja.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1