  • Data: 2017-05-08 12:57:56
    Temat: Re: mBank znowu podnosi ciśnienie
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    > W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 12:39:15 UTC+2 użytkownik janek z pola
    > napisał:

    [...]

    > Ja to rozumiem, zauważ że nigdzie nie narzekam że mnie to spotkało bo wiem
    > dlaczego te systemy istnieją i jak działają oraz to ze falsepositivy to
    > ich specyfika i zawsze będą sie pojawiać.
    >
    > Mnie smuci to ze mbank nie powie mi co spowodowało blokade (powiedzieli ze
    > wirus ale mówia to wszystkim). Ja wiem dlaczego mi nie powie (zeby
    > złoczyńcy nie wiedzieli jak lepiej udawać grzecznego klienta).
    >
    > Ale nadal mi smutno bo wirusa nie mialem komputer czysty i nie wiem czy
    > niebawem znowu mi dostepu nie zablokują...

    Z tym jest niestety problem we wszystkich bankach. Ale z drugiej strony
    mogliby w sumie powiewdzieć tylko tyle - przykładowo: "Nasza bankowość
    elektroniczna wykrywa pewne schematy nietypowego wykorzystania i w Pana
    przypadku doszło do dopasowania jednego z takich schematów". Taka odpowiedź
    w sumie by Tobie nie pomogła się ustrzec przed kolejną blokadą.

    Możesz spróbować wystawić odpowiednią reklamację - nie wiem jak to działa w
    mBanku ale czasami jest tak, że reklamacja przechodzi przez zespół biznesowy
    od danego systemu (np. od bankowości elektornicznej). Wówczas może będzie
    tam z ich strony jakaś refleksja.

    --
    Wysłane z pola.