  • Data: 2017-05-08 12:46:51
    Temat: Re: mBank znowu podnosi ciśnienie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 12:39:15 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
    > s...@g...com wrote:
    >
    > [...]
    > >

    > [...]
    >
    > Generalnie spójrz proszę na całą sytuację w taki sposób: bank ma jakieś
    > rozwiązanie, które podejmuje decyzję odnośnie tego czy logowanie jest
    > fraudowe czy nie. Ten system bankowy nie jest doskonały i generuje pewną
    > liczbę false positives - tak jak u Ciebie - nie miałeś prawdopodobnie
    > wirusa, ale system podjął decyzję że miałeś i doszło to blokady.
    >
    > No i tak - wyobraź sobie, że na 1000 przypadków gdy system podejmuje decyzję
> [...]
    Ja to rozumiem, zauważ że nigdzie nie narzekam że mnie to spotkało bo wiem dlaczego
    te systemy istnieją i jak działają oraz to ze falsepositivy to ich specyfika i zawsze
    będą sie pojawiać.

    Mnie smuci to ze mbank nie powie mi co spowodowało blokade (powiedzieli ze wirus ale
    mówia to wszystkim). Ja wiem dlaczego mi nie powie (zeby złoczyńcy nie wiedzieli jak
    lepiej udawać grzecznego klienta).

    Ale nadal mi smutno bo wirusa nie mialem komputer czysty i nie wiem czy niebawem
    znowu mi dostepu nie zablokują...