  • 31. Data: 2004-01-21 16:34:53
    Temat: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bum5f7$t8h$1@news.onet.pl...

    > Nie. Ten wątek udowodnił coś zupełnie innego:
    > mBank ŻONDZI :-)

    mBank zachowal sie nieprofesjonalnie i bezprawnie

    > PS
    > US też ŻONDZI :-)

    US zachowal sie tak, jak do tego obliguja go przepisy.

    Pretensje zalozyciel watku powinien miec wylacznie do wlasnego banku ale na
    pewno nie do US.

    --
    SQLwysyn

  • 32. Data: 2004-01-21 19:22:29
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2004 16:25:43 +0100, Krystek
    <k...@p...e-space.pl_> napisał(a):

    [...]

    >Jednak to, co się stało (blokowanie całego konta, zamiast konkretnej
    >kwoty jeśli była taka na rachunku) zakrawa na kpinę...

    Otoz to, i wielu pyskutantow zda sie tego problemu,
    n a j i s t o t n i e j s z e g o, w ogole nie dostrzegac.

    Prawo moze byc twarde, egzekucja jeszcze twardsza, ale nadgorliwosc
    to juz zbrodnia. I to sie stalo udzialem skadinad lubianego przez
    wiekszosc - mBanku.

    A to jest zwyczajny skandal, bez znaczenia czy w panstwie policyjnym
    czy na wskros obywatelskim. mBank w drodze eleganckich przeprosin
    powinien zaplacic ten mandat za klienta, i publicznie dac temu
    pokajaniu - wyraz. :-) Bo rzadka to okazja za taka cene, zablysnac
    eleganckim rozwiazaniem... I zrobic ze swego bledu reklame.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 33. Data: 2004-01-21 21:03:03
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > pokajaniu - wyraz. :-) Bo rzadka to okazja za taka cene, zablysnac
    > eleganckim rozwiazaniem... I zrobic ze swego bledu reklame.

    z pewnoscia nic takiego nie bedzie mialo miejsca

    zastanawiam sie rowniez skad US mial numer konta tego klienta ?
    czyzby wpisal na zeznaniu podatkowym ?

    ja mam rowniez jeden zalegly mandat i zastanawiam sie czy mBank
    rowniez zablokuje mi wszystkie konta na poczet tego zobowiazania

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 34. Data: 2004-01-21 21:34:27
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2004 22:03:03 +0100, "Bob" <b...@p...pl>
    napisał(a):

    [...]

    >z pewnoscia nic takiego nie bedzie mialo miejsca

    Wiesz, a szkoda ze takie myslenie obowiazuje. Ostatecznie, elegancja
    niewiele kosztuje, czasem dobrze wyczyszczone buty, czasem niewielka
    stowka z malym okladem dla banku... Tylko zawsze za takim mysleniem
    musza stac ludzie o pewnym formacie, a nie gnojki blokujace konta

    "(kilka tysiecy) anie tylko ta kwote, on mowi ze nie wie ale juz
    zalatwil z ksiegowoscia ze mi odblokuja a zablokuja na
    106,40.".

    >zastanawiam sie rowniez skad US mial numer konta tego klienta ?
    >czyzby wpisal na zeznaniu podatkowym ?

    To jest najmniejszy problem, gdyz kurenda rozeslana w panstwie
    prawa/policyjnym do kilkunastu (na dobra sprawe...) bankow w Polsce
    da zwrotna odpowiedz niemal natychmiast (nie zapominajac o druku
    NIP-3). :-))) A tego inicjator watku wcale nie wykluczyl, nieprawdaz?

  • 35. Data: 2004-01-21 22:03:27
    Od: "Kronoss" <k...@o...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> wrote in message
    > IMHO bank powinien po prostu wykonac przelew należności i tyle.

    Hmm...jeszcze jest coś takiego jak kwota wolna od zajęcia sądowego lub
    administracyjnego - jakieś 7 tysięcy obecnie, zmienia się w zależności od
    jakichś tam wskaźników GUS-u. Jeśli saldo jest poniżej tej kwoty nie powinno
    się dokonywać obciążeń na rzecz różnistych organów. W praktyce różne banki
    mają różną praktykę a propos tego :] Sądzę więc że mBank poszedł taktyką
    wilka sytego i owcy całej - nie mogli dokonać obciążenia (zakładam że saldo
    było niższe od tej kwoty) więc nie dokonali, a jednocześnie nie pozwolili na
    wypłatę salda - bo przecież przyszło zajęcie.

  • 36. Data: 2004-01-21 22:15:08
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Wed, 21 Jan 2004 16:08:43 +0100, na pl.biznes.banki, SQLwysyn w
    wiadomości <news:bum9cc$vsu$2@mamut.aster.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:bum21j$arp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak - to jest panstwo prawa. Nie byle fiutek, tylko US który jest do tego
    > upowazniony USTAWA - aktem jak najbardziej prawnym.

    Taaak. To jest to samo państwo prawa, które nasłało brygadę
    antyterrorystyczną na Kluskę. Ale mnie takie państwo dziwnie kojarzy się
    z Białorusią :(

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 37. Data: 2004-01-21 22:30:31
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > stowka z malym okladem dla banku... Tylko zawsze za takim mysleniem
    > musza stac ludzie o pewnym formacie, a nie gnojki blokujace konta

    niestety, ale taka jest rzeczywistosc i kultura w naszym kraju
    mBank zdobyl juz baze klientow i zasadniczo teraz chce zarabiac na nich
    wystarczy popatrzec na oprocentowanie kont, ktore nie sa juz takie
    atrakcyjne
    jak kiedys, za jakis czas wprowadza oplate za prowadzenie konta etc...

> [...]
    > da zwrotna odpowiedz niemal natychmiast (nie zapominajac o druku
    > NIP-3). :-))) A tego inicjator watku wcale nie wykluczyl, nieprawdaz?

    nie wykluczyl to fakt, ja mam konta w kilku bankach i ciekawe w jaki sposob
    beda mnie scigac za niezaplacony mandat, zawsze potracali mi z pensji,
    a teraz nie mam pracy i ta mozliwosc aktualnie nie istnieje

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 38. Data: 2004-01-21 22:51:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:d7k29g3n81ze$.dlg@krak.eu.org...

    > Taaak. To jest to samo państwo prawa, które nasłało brygadę
    > antyterrorystyczną na Kluskę. Ale mnie takie państwo dziwnie kojarzy się
    > z Białorusią :(

    Wypowiedz ma sie nijak do kontekstu watku na zasadzie 'a u was to murzynów
    bija'

    --
    SQLwysyn

  • 39. Data: 2004-01-21 23:25:14
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "marekder" <m...@g...pl> skribis:

    >no i dziecko dwuletnie, ktore nie je
    >pierwszego lepszego zarcia i nie pije byle jakich tanich soczkow bo jest
    >alergiczne.

    Co to ma do rzeczy? Tez wina banku?
    Ciesz sie ze cie jeszcze stac na lepsze soczki bo niektorych na gorsze nie
    stac.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 40. Data: 2004-01-21 23:40:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2004 13:55:16 +0100, "marekder" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Mandat byl zwykly drogowy, US wyslal do banku tytul egzekucyjny na 106,40 zl
    >ale zapomnial mnie o tym wogole poinformowac (najpierw powinien dac jakis
    >termin do zaplaty a potem blokowac a tu nic). Bank oczywiscie musi zablokowac

    hmm, termin był chyba 7-dniowy (od wykroczenia) :-)

    >To ze nie przepuscic to tak chce ale jak to zrobic - sad cywilny, gospodaerczy
    >jak pisac pozew itp.??

    cywilny. Co do reszty pogadaj z adwokatem lub radcą prawnym.
    --
    Jarek Andrzejewski