  • 1. Data: 2004-01-21 12:21:54
    Temat: BPH i giecie paly...
    Od: "sailnet" <s...@o...pl>

    Ile mozna giac pale? piatek, sobota, niedzila, poniedzilek, wtorek, sroda... i
    jeszcze jakis matol mowi mi, ze nieliczni maja problemy z logowaniem,
    paranoja - wogole nie mozna sie zalogowac...

    Na stronie, do której się odwołałeś trwają aktualnie prace serwisowe
    spróbuj ponownie później.

    pozniej, tzn. kiedy? - za tydzien, dwa, miesiac?

  • 2. Data: 2004-01-21 12:55:12
    Temat: Re: BPH i giecie paly...
    Od: "empii" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > spróbuj ponownie później.
    >
    > pozniej, tzn. kiedy? - za tydzien, dwa, miesiac?

    Ja również należę do nielicznych. I sądzę że jakby wszyscy nieliczni chcieli
    się wpisać do serwis by się zapchał

  • 3. Data: 2004-01-21 13:04:23
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > spróbuj ponownie później.
    >
    > pozniej, tzn. kiedy? - za tydzien, dwa, miesiac?

    Wreszcie udało mi się zalogować i nawet widzę wszystkie rachunki.

    Piotrek

  • 4. Data: 2004-01-21 13:17:11
    Od: s...@o...pl

    > Wreszcie udało mi się zalogować i nawet widzę wszystkie rachunki.
    >
    > Piotrek
    >
    > --

    Mi tez!!!!!!!!!!! UFFFFFF! Nie musze jechac do bph.. tzn. bede musial w
    przyszlosci - zlikwidowac konto:)

  • 5. Data: 2004-01-21 13:41:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 21 Jan 2004 14:04:23 +0100, p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Wreszcie udało mi się zalogować i nawet widzę wszystkie rachunki.

    I tylko nadal nie ma powiadomień o karcie kredytowej :(
    Wysłałem mail z pytaniem, ale nie sądzę by odpowiedzieli :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2004-01-21 16:55:09
    Od: Michal <f...@F...pl>

    On 2004-01-21, s...@o...pl <s...@o...pl> wrote:
    > sroda...

    > Mi tez!!!!!!!!!!! UFFFFFF! Nie musze jechac do bph.. tzn. bede musial w
    > przyszlosci - zlikwidowac konto:)

    Hehehe! Dokładnie w tym samym celu postanowiłem się do nich,
    ostatni raz wybrać ;>

  • 7. Data: 2004-01-21 17:43:17
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > Hehehe! Dokładnie w tym samym celu postanowiłem się do nich,
    > ostatni raz wybrać ;>

    i idz do mBanku, ale zanim to zrobisz przeczytaj post ponizej (zablokowali
    mi ...)
    W wiekszosci bankow zdarzaja sie drobne wpadki - nie mowiac o duzych wpadach
    w pewnym banku i ciaglych problemach innego (mniejsza o nazwy)

    JerzyR

  • 8. Data: 2004-01-21 23:56:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 21 Jan 2004 14:04:23 +0100, p...@p...onet.pl wrote:

    >Wreszcie udało mi się zalogować i nawet widzę wszystkie rachunki.
    Znowu nie dziala i pewnie jak zadziala (logowanie) to dalej nie bedzie
    dzialac podpisywanie przelewow przez dwie osoby :( (a moze komus
    dziala?)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl