  • 41. Data: 2004-01-22 01:01:06
    Temat: Re: Ciesz się, że Ci samochodu nie skonfiskowali
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=993804

  • 42. Data: 2004-01-22 01:20:52
    Temat: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > Ten wątek udowodnił coś zupełnie innego:
    > mBank ŻONDZI :-)
    >
    > PS
    > US też ŻONDZI :-)

    Konkluzja: mBank ŻONDZI ale US ŻONDZI jeszcze bardziej ;-)

  • 43. Data: 2004-01-22 17:56:37
    Od: "666" <j...@n...gazeta.pl>

    Urzędów często nie stać na wysyłanie listów poleconych, a ty o wysyłce do kilkunastu
    banków piszesz.
    JaC

    > To jest najmniejszy problem, gdyz kurenda rozeslana w panstwie prawa/policyjnym do
    kilkunastu (na dobra sprawe...) bankow w Polsce da zwrotna odpowiedz niemal
    natychmiast (nie zapominajac o druku NIP-3). :-)))

  • 44. Data: 2004-01-22 17:59:52
    Od: "666" <j...@n...gazeta.pl>

    Ciekawe, jak tu rozumieś 'saldo'.
    Sa banki, w których mimo że jestes zadłużony w rachunku (np. linia kredytowa ROR) to
    masz zawsze saldo dodatnie.
    Jaja to by były zwłaszcza, gdyby bank wypłacił urzędowi pieniazki zwiększając dług
    klienta :-)
    JaC

    > Jeśli saldo jest poniżej tej kwoty nie powinno się dokonywać obciążeń na rzecz
    różnistych organów.

  • 45. Data: 2004-01-22 19:38:14
    Od: "Kronoss" <k...@o...pl>

    "666" <j...@n...gazeta.pl> wrote in message
[...]

    Mowa o saldzie tzw. księgowym czyli bez limitu w ror-ku :)

  • 46. Data: 2004-01-23 18:14:28
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Co o tym sadzicie, moze znajdzie sie jakis prawnik wsrod was??

    ja sądze że należy płacic mandaty. Szczególnie jak kogoś stać na samochód i
    drogie soczki i sylwestra.

  • 47. Data: 2004-01-24 21:14:31
    Od: Populares <n...@g...pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" wrote:

    > I to jest według Ciebie państwo prawa ?
    > Byle fiutek z państwowa pieczatka wysyla do banku pisemko, ze trzeba mu

    Państwo prawa polega m.in. na tym, że Byle Fiutek nie może sobie
    bezkarnie ignorować przepisów drogowych i potem nakładanych na niego
    mandatów.

  • 48. Data: 2004-01-24 21:18:09
    Od: Populares <n...@g...pl>

    A_Zet wrote:

    > Dnia Wed, 21 Jan 2004 16:25:43 +0100, Krystek
    > <k...@p...e-space.pl_> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Otoz to, i wielu pyskutantow zda sie tego problemu,
    > n a j i s t o t n i e j s z e g o, w ogole nie dostrzegac.
    >
    > Prawo moze byc twarde, egzekucja jeszcze twardsza, ale nadgorliwosc
    > to juz zbrodnia. I to sie stalo udzialem skadinad lubianego przez
    > wiekszosc - mBanku.

    mBank narzędziem ucisku państwa policyjnego!
    Niech żyje kozacka jazda, a mandaty mam w dupie!

  • 49. Data: 2004-01-24 21:20:48
    Od: Populares <n...@g...pl>

    "Krzysztof K. Maj" wrote:

    > A co to ma wspólnego z zablokowaniem całego konta za niezapłacony mandat
    > w wysokości 106 zł? To może następnym razem inspektor skarbowy go za to
    > zastrzeli? Bo teraz już mają m.in. prawo użycia broni.

    Nie inspektor skarbowy zablokował całe konto, tylko mBank z własnej
    inicjatywy. Inspektor skarbowy wysyłał tytuł wykonawczy na 106 zł, a to
    że kolesiowi zablowowali całe konto, to już spontaniczna inicjatywa
    mBanku.

  • 50. Data: 2004-01-24 21:29:30
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Populares" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Państwo prawa polega m.in. na tym, że Byle Fiutek nie może sobie
    > bezkarnie ignorować przepisów drogowych i potem nakładanych na niego
    > mandatów.

    Powiadasz ?
    Więc nie żyjemy w państwie prawa...

    --