  • 1. Data: 2004-01-21 09:15:14
    Temat: BPHPBK - trzeci dzień i dalej DUPAAAAAAAA
    Od: "empii" <e...@p...onet.pl>

    patrz:
    https://www.bphpbk.pl/pi/Login
    trwają prace serwisowe a klientów mamy w DUPIEEEEEEEEEEEEEEEE

  • 2. Data: 2004-01-21 11:03:57
    Temat: Re: BPHPBK - trzeci dzień i dalej DUPAAAAAAAA
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "empii" napisał w wiadomości:
    > https://www.bphpbk.pl/pi/Login
    > trwają prace serwisowe a klientów mamy w DUPIEEEEEEEEEEEEEEEE

    Zupełnie inaczej wygląda to ze strony Banku.
    Cytując ze strony prnews
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4101 :

    "Po uruchomieniu nowego systemu dla wszystkich Klientów Banku
    zaobserwowaliśmy, że niektórzy Klienci mieli kłopoty z logowaniem się i
    korzystaniem z systemu.
    "Były to pojedyncze przypadki, a wszystkich Klientów, którzy spotkali się z
    tymi kłopotami, bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że zalety i możliwości
    nowego systemu zrekompensują im te przejściowe trudności." - powiedział
    Jacek Balcer, rzecznik prasowy Banku - "Kłopoty wynikały przede wszystkim z
    olbrzymiej liczby użytkowników logujących się w poniedziałek do nowego
    systemu, jak również z ogromnego zainteresowania i rejestrowania się nowych
    klientów internetowych. Natychmiastowa reakcja ze strony Banku, polegająca
    na optymalizacji procesów, wyeliminowała te problemy."

    Śmiać się czy płakać nie wiem, ale panu Jackowi Balcerowi nie pozwoliłbym
    nawet sprzątać pod moim biurkiem, bo wg niego zawsze by było tam czysto i
    pięknie.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 3. Data: 2004-01-21 11:52:11
    Od: "empii" <e...@p...onet.pl>

    od godziny nikt z klientów już nie jest w stanie nawet zalogowac sie

  • 4. Data: 2004-01-21 15:21:45
    Temat: Wcale nie Dupa Re: BPHPBK - trzeci dzień i dalej DUPAAAAAAAA
    Od: "Pawel" <y...@i...pl>

    Może ci komputer się zawiesił? Mnie BPH generalnie chodzi.
    Widze rachunki, robie przelewy.

    Pawel

  • 5. Data: 2004-01-22 21:17:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <y...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Może ci komputer się zawiesił? Mnie BPH generalnie chodzi.
    > Widze rachunki, robie przelewy.
    >
    > Pawel

    A wyciągi masz? Bo mnie generalnie chodzi, tylko nie mogę zajrzeć do tyłu,
    a jak czasem mogę to nie wszystkie informacje znajduję.