    From: "Bob" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] zablokowali mi bezprawnie rachunek
    Date: Wed, 21 Jan 2004 22:03:03 +0100

    > A to jest zwyczajny skandal, bez znaczenia czy w panstwie policyjnym
    > czy na wskros obywatelskim. mBank w drodze eleganckich przeprosin
    > powinien zaplacic ten mandat za klienta, i publicznie dac temu
    > pokajaniu - wyraz. :-) Bo rzadka to okazja za taka cene, zablysnac
    > eleganckim rozwiazaniem... I zrobic ze swego bledu reklame.

    z pewnoscia nic takiego nie bedzie mialo miejsca

    zastanawiam sie rowniez skad US mial numer konta tego klienta ?
    czyzby wpisal na zeznaniu podatkowym ?

    ja mam rowniez jeden zalegly mandat i zastanawiam sie czy mBank
    rowniez zablokuje mi wszystkie konta na poczet tego zobowiazania

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360