  • 11. Data: 2006-11-27 11:17:45
    Temat: Re: mBank - oplaty za hasla jednorazowe
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):
    > Jako, że temat GSM nie jest mi obcy, pozwolę sobie zaprotestować.
    > Zdecydowana większość o ile nie wszystkie sieci będące partnerami
    > roamingowymi polskich sieci GSM jak najbardziej obsługują SMSy.
    > Niedochodzenie SMSów w roamingu to jakieś urban legend.

    No właśnie, sieci _będące partnerami_. A w niektórych krajach polskie sieci
    nie mają umów, np. w Wietnamie. W Wenezueli mimo że Orange ma roaming w
    Digitelu, to smsy nie dochodzą.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 12. Data: 2006-11-27 11:33:07
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Sinus wrote:

    > No właśnie, sieci _będące partnerami_. A w niektórych krajach polskie sieci
    > nie mają umów, np. w Wietnamie. W Wenezueli mimo że Orange ma roaming w
    > Digitelu, to smsy nie dochodzą.

    Obawiam się że ta oszałamiająca ilość klientów mBanku, którzy puszczają
    przelewy z Wenezueli i Wietnamu, jest nieistotna biznesowo. Bank może
    ich olać bez szkody dla siebie.

    Karol

  • 13. Data: 2006-11-27 12:21:24
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Wprowadzenie opłat za karty jednorazowe to praktycznie opłata za
    prowadzaenie konta.

    Poza tym, moim zdaniem, karty jednorazowe są bardziej bezpieczne, niż
    kody sms-owe. Telefon jest o wiele łatwiej zgubić, bo jest to
    przedmiot codziennego użytku. Telefon jest dodatkowo atrakcyjny dla
    złodzieja jako taki. Karta kodów to kartka, którą łatwo ukryć.
    Mbank jest wygodny i tyle... I jeszcze kombinuje, żeby zniechęcić
    klienów do kart kodów opłatami...

    pozdrawiam,
    MARIO

  • 14. Data: 2006-11-27 14:26:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sinus napisał(a):

    > No właśnie, sieci _będące partnerami_.

    Pozostałe są w tym momencie nieistotne, bo mBank nie zarejestruje
    takiego numeru jako numeru do wysyłania SMSów. Była na ten temat dyskusja.

  • 15. Data: 2006-11-27 14:27:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Nco napisał(a):

    > Znam pare miejsc w centrum Krakowa gdzie jest spory problem z zasiegiem
    > zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz budynkow

    Na zewnątrz budynków centrum Krakowa nie ma zasięgu GSM? Poproszę
    lokalizację.

  • 16. Data: 2006-11-27 14:32:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 15:27:42 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Na zewnątrz budynków centrum Krakowa nie ma zasięgu GSM? Poproszę
    > lokalizację.

    I będziesz wychodził na zewnątrz, żeby złapać SMSa do uwierzytelnienia ?
    Serio ?
    (BTW: czy tylko mnie razi, że ęteligęcja z m*banków myli
    uwierzytelnianie z autoryzacją?)

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 17. Data: 2006-11-27 14:34:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 15:26:20 +0100,
    napisała:

    > Pozostałe są w tym momencie nieistotne, bo mBank nie zarejestruje
    > takiego numeru jako numeru do wysyłania SMSów. Była na ten temat dyskusja.

    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo napisałeś nie na temat.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 18. Data: 2006-11-27 14:44:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > I będziesz wychodził na zewnątrz, żeby złapać SMSa do uwierzytelnienia ?
    > Serio ?

    Nie, doczepiłem sie tylko do stwierdzenia, że centrum Krakowa są miejsca
    bez zasięgu GSM, POZA budynkami. Nie nadinterpretuj. :-)

  • 19. Data: 2006-11-27 14:45:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Albo ja czegoś nie rozumiem, albo napisałeś nie na temat.

    Masz rację. :-)

    Odszczekuję, hauuu hauuu. :-)

  • 20. Data: 2006-11-27 17:02:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin" <k...@k...de> writes:

    > W mB pracownicy pytaja sie
    > klientow czy chcieliby placic za liste hasel jednorazowych.

    Tzn. oplata za prowadzenie konta?
    Bo przeciez nie mozna porownywac hasel SMSowych - nie sa bezpieczne
    - nie tylko ze wzgledu na mozliwosc zgubienia telefonu itp, ale
    glownie dlatego, ze SMS nie jest w zadnym przypadku bezpiecznym
    kanalem transmisji.
    --
    Krzysztof Halasa