  • 1. Data: 2002-03-06 14:22:50
    Temat: mBank odstawia jaja
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Po giga-problemach jakich mialem z otworzeniem rachunku teraz mam problem z
    jego uzytkowaniem. Odeslalem umowe, ale niestety mBank jej nie ma. Kogo
    udusic (pomijajac Poczte Polska)?

    --

    m...@m...net

  • 2. Data: 2002-03-06 14:30:06
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Po giga-problemach jakich mialem z otworzeniem rachunku teraz mam problem
    > jego uzytkowaniem. Odeslalem umowe, ale niestety mBank jej nie ma. Kogo
    > udusic (pomijajac Poczte Polska)?

    A ile dni temu wyslales umowe ? Bo to u nich trwa ok. dwa tygodnie, nawet
    wiecej...
    Oni strasznie dluuuuugo sprawdzaja dane :((((
    Ps. Pewnie dlatego w Poznaniu otwieraja, mBank Cyber Cafe, ciekaw jestem czy
    bedzie tam mozna rachunki zakladac ?
    pzd

  • 3. Data: 2002-03-06 14:33:11
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Po giga-problemach jakich mialem z otworzeniem rachunku teraz mam problem z
    > jego uzytkowaniem. Odeslalem umowe, ale niestety mBank jej nie ma. Kogo
    > udusic (pomijajac Poczte Polska)?

    mbank
    a zresztą to beznajdziejny bank.

  • 4. Data: 2002-03-06 14:33:25
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Jasne, tylko pekaosa, prawda? ;-)
    i vip oczywiscie!

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-03-06 14:33:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 03:22:50PM +0100, minik wrote:

    > Po giga-problemach jakich mialem z otworzeniem rachunku teraz mam problem z
    > jego uzytkowaniem. Odeslalem umowe, ale niestety mBank jej nie ma. Kogo
    > udusic (pomijajac Poczte Polska)?

    Chyba lepiej zasugerowac aby podeslali nowa. Ja tak zrobilem jak
    zagubilem swoja z multi.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-03-06 14:34:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

  • 7. Data: 2002-03-06 14:39:47
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > mbank - wydają tylko VE to dla mnie ich dyskwalifikuje.
    Dlaczego bzdury opowiadasz? Moze najpierw zapoznasz sie z oferta?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 8. Data: 2002-03-06 14:39:50
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > i vip oczywiscie!

    mbank - wydają tylko VE to dla mnie ich dyskwalifikuje.
    pekao - dużo kart w tym wypukłe, szybka obsługa. i to mi pasuje.

  • 9. Data: 2002-03-06 14:44:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 03:39:50PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > mbank - wydają tylko VE to dla mnie ich dyskwalifikuje.

    A wypukly gold to misio?

    Jest jeszcze karta do platnosci internetowych.

    A zreszta - czy fakt ze bank ma duzo kart oznacza ze wyrabiasz sobie
    wszystkie? ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-03-06 14:54:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > i vip oczywiscie!

    Pekao coraz bardziej mnie zaskakuje ;)... Od kiedy wprowadzili obsluge VIP
    dla 'malolatow'? ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl