  • 31. Data: 2009-09-03 19:50:38
    Temat: Re: mBank & nowa lokata
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Aaaa wrote:

    > Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.

    uzylem zdolnosci myslenia

    > Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
    > lokatę.

    byc moze w chwili w ktorej to piszesz tak jest, ale zgodnie z regulaminem
    za chwile moze byc inaczej

  • 32. Data: 2009-09-03 20:20:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarcinF wrote:

    > byc moze w chwili w ktorej to piszesz tak jest, ale zgodnie z regulaminem
    > za chwile moze byc inaczej

    ba, nawet regulamin moze byc inny.

  • 33. Data: 2009-09-03 20:41:49
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    xbartx wrote on 2009-09-02 08:36:
    > mogę zrozumieć, ale super promocja i załóż lokatę "od do"? Niedługo
    > trzeba będzie snipa ustawiać jakiegoś aby lokatę założyć ;)

    Obyś nie wykrakał z tym snipem :-) , zwłaszcza, że zgodnie z
    regulaminem, który jest dostępny w dniu 3go września ok godz. 22:40
    czasu lokalnego, *Bank zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub
    skrócenia czasu trwania promocji bez podania przyczyny.* - punkt II
    podpunkt 2.

    I jest to w tymże regulaminie napisane pogrubioną czcionką.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 34. Data: 2009-09-03 20:56:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MrMrooz" news:h7p9mk$bv7$1@news.onet.pl

> [...]
    > czasu lokalnego, *Bank zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub
    > skrócenia czasu trwania promocji bez podania przyczyny.* - punkt II

    He he he. Kto wie może wcale się jutro o godz. 18 tej lokaty w systemie nie
    doczekamy ;)

  • 35. Data: 2009-09-03 21:05:25
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    witek wrote:

    > ba, nawet regulamin moze byc inny

    publikuja historie oprocentowania rachunkow, moze dorzuca jeszcze podstrone z
    historia zmian
    regulaminow :)

  • 36. Data: 2009-09-03 21:13:10
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Wrz, 22:56, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > He he he. Kto wie może wcale się jutro o godz. 18 tej lokaty w systemie nie
    > doczekamy ;)

    A jest ktoś kto na nią czeka? Jeśli tak to podziwiam BRE, że tak sobie
    uzależniło od siebie, przepraszam z góry, jeleni...

  • 37. Data: 2009-09-03 21:30:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomek z Wawy"
    s.googlegroups.com

    > A jest ktoś kto na nią czeka? Jeśli tak to podziwiam BRE, że tak sobie
    > uzależniło od siebie, przepraszam z góry, jeleni...

    A pewnie, że jest. Nawet na forum mBank dyskusje prowadzę nt. ww. lokaty :)

  • 38. Data: 2009-09-03 22:10:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek z Wawy wrote:

    > A jest ktoś kto na nią czeka?

    aha, ci którzy przelali kasę zgodnie z poprzednim regulaminem i teraz
    czekają na założenie lokaty.

  • 39. Data: 2009-09-04 01:29:33
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w wiadomości

    > Bo taki wcześniej był zapis w regulaminie, który jak widać uległ zmianie
    > (ePR mBanku działa). Więc zanim zaczniesz tutaj serwować osądy najpierw
    > przeczytaj wszystkie wątki w tym temacie.

    Dzięki za info, ale wcześniej w tym wątku nikt o tym nie pisał,
    że uległ zmianie regulamin.
    Zanim wysłałem post przeczytałem cały watek na news.atman.pl.
    Przeczytałem tez regulamin i treść niektórych postów nie zgadzała się
    z regulaminem. Nikt tego nie sprostował przede mną.

  • 40. Data: 2009-09-04 01:30:03
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    > z regulaminu promocji, który w magiczny sposób uległ zmianie.
    >
    > W pierwotnym regulaminie promocja składała się z dwóch części
    > od 1 do 4 września należało przelać pieniądze, od 4 września do 7
    > września należało z tych i tylko z tych pieniędzy założyć lokatę.
    >
    > Pieniądze znajdujące sie na kontach w mBanku przed 1 września nie mogły
    > służyć do założenia lokaty.
    >
    > to co jest w tej chwili pod adresem
    > http://www.mbank.pl/download/promocje/Lokata_weekend
    owa_regulamin.pdf