  • 21. Data: 2009-09-02 18:29:31
    Temat: Re: mBank & nowa lokata
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.09.09 10:34, g...@o...pl pisze:

    > No dobra, pomyliłem się. Za to kolega Pete trafił w dziesiątkę ;)

    A już się chciałem zakładać :P

    --
    Pete

  • 22. Data: 2009-09-03 01:12:31
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w wiadomości

    > I jeszcze możliwość założenia lokaty z nowych środków - te co już masz w
    > mBanku nie wchodzą w grę ;)

    Ale bzdury piszesz.
    Lokatę można założyć z każdych środków.

  • 23. Data: 2009-09-03 01:13:30
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Minusem jest to,
    > że pieniądze, które można zablokować na tej lokacie, to nadwyżka ponad
    > sumę sald wszystkich kont na koniec 31 sierpnia.

    A skąd ty wytrzasnąłeś taką bzdurę ?
    Celowa dezinformacja ?

  • 24. Data: 2009-09-03 01:13:54
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > do godziny 18:00 4 wrzesnia nowe srodki musza sie znalezc w mbanku,

    Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.
    Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
    lokatę.

  • 25. Data: 2009-09-03 03:36:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aaaa wrote:

    > A skąd ty wytrzasnąłeś taką bzdurę ?

    z regulaminu promocji, który w magiczny sposób uległ zmianie.

    W pierwotnym regulaminie promocja składała się z dwóch części
    od 1 do 4 września należało przelać pieniądze, od 4 września do 7
    września należało z tych i tylko z tych pieniędzy założyć lokatę.

    Pieniądze znajdujące sie na kontach w mBanku przed 1 września nie mogły
    służyć do założenia lokaty.

    to co jest w tej chwili pod adresem
    http://www.mbank.pl/download/promocje/Lokata_weekend
    owa_regulamin.pdf
    takiego warunku już nie zawiera.

    Więc bądź łaskaw jak wpadasz w połowie dyskusji trochę grzeczniej się
    zachowywać, skoro nie masz pojęcia co było wcześniej.

  • 26. Data: 2009-09-03 03:43:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Aaaa wrote:
    [...]

    > z regulaminu promocji, który w magiczny sposób uległ zmianie.

    Duch aliora wiecznie żywy? I niech mi ktoś powie, że bank to "instytucja
    zaufania publicznego"
    KJ

    --
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 27. Data: 2009-09-03 07:00:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Aaaa" news:h7mqap$mm3$1@node1.news.atman.pl

    > Ale bzdury piszesz.
    > Lokatę można założyć z każdych środków.

    Wow. Zmienili regulamin :)

  • 28. Data: 2009-09-03 07:01:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Aaaa" news:h7mqaq$mm3$2@node1.news.atman.pl

    > A skąd ty wytrzasnąłeś taką bzdurę ?
    > Celowa dezinformacja ?

    Bo taki wcześniej był zapis w regulaminie, który jak widać uległ zmianie
    (ePR mBanku działa). Więc zanim zaczniesz tutaj serwować osądy najpierw
    przeczytaj wszystkie wątki w tym temacie.

  • 29. Data: 2009-09-03 07:08:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Aaaa" news:h7mqas$mm3$3@node1.news.atman.pl

    > Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.
    > Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
    > lokatę.

    1. Powtarzasz za często słowo "bzudra" - to jakieś natręctwo?
    2. Już ci napisałem, że uległ zmianie regulamin lokaty o której rozmawiamy.

  • 30. Data: 2009-09-03 07:08:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kamil Jońca" news:87iqg0wv4e.fsf@alfa.kjonca

    > I niech mi ktoś powie, że bank to "instytucja
    > zaufania publicznego"

    A kiedykolwiek był? :)