  • 41. Data: 2009-09-04 03:10:05
    Temat: Re: mBank & nowa lokata
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aaaa wrote:

    > Dzięki za info, ale wcześniej w tym wątku nikt o tym nie pisał,
    > że uległ zmianie regulamin.

    Bo mBank słowem się o tym nie zająknął.

    Różnicę mogli dostrzec tylko ci, którzy do regulaminu zajrzeli wcześniej.

    > Zanim wysłałem post przeczytałem cały watek na news.atman.pl.
    > Przeczytałem tez regulamin i treść niektórych postów nie zgadzała się
    > z regulaminem.

    w momencie ich pisania zgadzała się z regulaminem, tylko innym niż ten,
    który ty czytałeś.

    Nikt tego nie sprostował przede mną.

    To tez nikt nie ma do ciebie pretensji o zauważenie, tylko o sposób w
    jaki to napisałeś.

  • 42. Data: 2009-09-04 11:55:51
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    > To tez nikt nie ma do ciebie pretensji o zauważenie, tylko o sposób w
    > jaki to napisałeś.

    OK, mogłem to trochę inaczej napisać.
    Przepraszam tych co poczuli się urażeni.
    Gdyby mBank zachował się profesjonalnie i poinformował
    w Aktualnościach o zmianie, to nie było by problemu.

  • 43. Data: 2009-09-04 12:01:11
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Aaaa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > OK, mogłem to trochę inaczej napisać.

    Nocna pora źle wpłynęła na jasność myślenia.