  • 1. Data: 2009-09-01 11:36:57
    Temat: Hurra! Podwyżki w mBanku!
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=463

    I nowa TOiP obowiązuje od 1.09, a została zaprezentowana... 1.09 o
    10:22! Super!!! A gdyby tam było, że od dziś za zamknięcie konta jest
    1.000.000 PLN?

  • 2. Data: 2009-09-01 12:04:26
    Temat: Re: Hurra! Podwyżki w mBanku!
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 04:36:57 -0700, Tomek z Wawy napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=463
    >
    > I nowa TOiP obowiązuje od 1.09, a została zaprezentowana... 1.09 o
    > 10:22! Super!!! A gdyby tam było, że od dziś za zamknięcie konta jest
    > 1.000.000 PLN?

    To pewnie pierwsze wyniki działania tego novum co się ePR zwie - teraz
    się na pewno naczytają w internecie o sobie ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-01 12:47:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 04:36:57 -0700 (PDT), Tomek z Wawy napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=463
    >
    > I nowa TOiP obowiązuje od 1.09, a została zaprezentowana... 1.09 o
    > 10:22! Super!!! A gdyby tam było, że od dziś za zamknięcie konta jest
    > 1.000.000 PLN?

    Uroczy ten komunikat...

    "Szczegółowe informacje odnośnie produktu udostępnione zostaną wkrótce na
    stronach mBanku."

    "7) dodaniu przypisu nr 45, który informuje, że opłata za ,,Ubezpieczenie
    NNW Ochrona24h" obowiązuje od 20.09.2009 r.
    Szczegółowe informacje odnośnie produktu udostępnione zostaną 20.09.2009 r.
    na stronach mBanku"

    Bank dla jasnowidzów ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2009-09-01 14:35:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h7j2ka$4vj$9@inews.gazeta.pl

    > To pewnie pierwsze wyniki działania tego novum co się ePR zwie - teraz
    > się na pewno naczytają w internecie o sobie ;)

    Podobno głupich nie sieją... Przykład tych co ostatnio sterują statkiem
    detalu w BRE chyba stanowią odstępstwo od tej reguły... mBank to przykład
    jak z solidnego banku można zrobić przeciętniaka... :(

  • 5. Data: 2009-09-01 14:42:33
    Od: michaça <t...@p...pl>

    mnie smieszy to ze przy artykule o podwyzkach (zmianach w TOiP) jest logo z
    wielkim "zł" a przy nim nozyczki - czy nie powinna byc raczej rakieta? albo
    piorun w gore? ;-) ROTFL

  • 6. Data: 2009-09-01 14:43:38
    Temat: o tu np:
    Od: michaça <t...@p...pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=463

  • 7. Data: 2009-09-01 16:22:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.09.09 14:47, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > NNW Ochrona24h" obowiązuje od 20.09.2009 r.
    > Szczegółowe informacje odnośnie produktu udostępnione zostaną 20.09.2009 r.

    Czepiasz się.
    Zapewne produkt wejdzie do sprzedaży 20.09, więc tego dnia pojawią sie
    informacje o nowym produkcie.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-09-01 16:46:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 18:22:21 +0200, Pete napisał(a):

    > Czepiasz się.
    > Zapewne produkt wejdzie do sprzedaży 20.09, więc tego dnia pojawią sie
    > informacje o nowym produkcie.

    No tak. W końcu wysokość opłaty najlepiej podać w dniu jej wprowadzenia.
    ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2009-09-01 16:48:01
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-01 13:36, Tomek z Wawy wrote:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=463

    Oooo, nawet zamiast zmiana opłaty piszą wzrost opłaty.

  • 10. Data: 2009-09-01 16:51:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.09.09 18:46, Borys Pogoreło pisze:

    > No tak. W końcu wysokość opłaty najlepiej podać w dniu jej wprowadzenia.
    > ;)

    Ślepy, jak bozię kocham albo brak umiejętności czytania ze zrozumieniem
    :P. Pod wcześniej podanym linkiem masz jak wół:

    ") dodaniu miesięcznej opłaty za dobrowolne ,,Ubezpieczenie NNW
    Ochrona24h" w związku z poszerzeniem oferty eKONTO o możliwość
    ubezpieczenia życia posiadacza rachunku.
    Wysokość opłaty uzależniona jest od wybranego przez Klienta wariantu
    ubezpieczenia:

    Ochrona24h STANDARD - 2,99 PLN
    Ochrona24h KOMFORT - 9,99 PLN
    Ochrona24h PREMIUM - 39,99 PLN