  • 1. Data: 2009-09-01 09:41:37
    Temat: ciekawoskta - mBank
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Pod koniec sierpnia zlikwidowałem wszystkie polecenia zapłaty w mBanku.
    Wczoraj mBank pobrał opłatę 87gr tytułem "opłata miesięczna za polecenie
    zapłaty". Normalnie zawsze było to 1zł - wygląda na to, że bank
    uwzględnił, że przez kilka dni sierpnia nie korzystałem z PZ i
    odpowiednio obniżył opłatę za tamten miesiąc.

    Nie żeby to coś istotnego zmieniało, ale przyznam że nie spodziewałem
    się czegoś takiego w bankozaurze... :-)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-09-01 19:53:46
    Temat: Re: ciekawoskta - mBank
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
> [...]
    > odpowiednio obniżył opłatę za tamten miesiąc.
    >
    > Nie żeby to coś istotnego zmieniało, ale przyznam że nie spodziewałem

    Co ciekawe w czeskim mBanku polecenie zapłaty jest darmowe :D
    Mimo że tu za bardzo konkurencji nie mają. Jedynie Raifeissen z eKontem
    może powalczyć (ale przelewy i realizacja polecenia zapłaty nie są darmowe).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2009-09-03 09:15:02
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > odpowiednio obniżył opłatę za tamten miesiąc.
    >
    > Nie żeby to coś istotnego zmieniało, ale przyznam że nie spodziewałem

    a u mnie w pierwszym miesiacu pobralo 57gr, w kolejnym 1zl a w nastepnym
    1zl i kilka dni pozniej 7gr:O. Do dzis nie wiem skad sie wzielo to 7gr,
    ale jest to tak niewielka suma ze nie chce mi sie wydzwaniac.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=