  • 1. Data: 2009-09-01 09:20:10
    Temat: Millenium ?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Czy polecilibyście kredyt w Millenium? Martwi mnie fakt, że nie nie można
    kontaktować się telefonicznie z bankiem - w kwestii papierów i formalności
    to chyba dość istotne, by był jakiś kanał komunikacyjny. Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2009-09-01 11:06:52
    Temat: Re: Millenium ?
    Od: " Tolek" <t...@W...gazeta.pl>

    yapann <y...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > to chyba dość istotne, by był jakiś kanał komunikacyjny. Co o tym sądzicie?
    Złóż papiery przez OF. Z nimi możesz się kontaktować telefonicznie, a oni z
    Millenium. Albo poproś pracownika o maila :)

    T.

  • 3. Data: 2009-09-02 20:45:15
    Od: Ra <a...@a...com>

    Tolek pisze:

    > Złóż papiery przez OF. Z nimi możesz się kontaktować telefonicznie, a oni z
    > Millenium. Albo poproś pracownika o maila :)
    >
    > T.

    meil jest łatwy do wydedykowania, sprawdzone niedawno ;)
    co do kredytu - kiedyś np w-wie były centra kredytowe której zajmowały
    się tylko kh

  • 4. Data: 2009-09-02 22:04:21
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > meil jest łatwy do wydedykowania, sprawdzone niedawno ;)
    jeszcze pracownik musi posiadać łatwość odbierania - co nie jest oczywiste,
    sprawdzone niedawno ;)