  • 11. Data: 2007-05-24 10:38:26
    Temat: Re: mBank - mTransfer
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 May 2007 12:27:01 +0200, Wojtaszek <...@...pl> wrote:

    >swietne komentarze ...
    >podniosa ceny paliw - nie jeźdź

    Kupuj na innej stacji, gdzie taniej.

    >podniosa ceny rozmow - nie rozmawiaj
    Zmień operatora. Ja tak zoprbiłem.

    >a juz Broń Boże nie komentuj - typowo zydowskie
    Raczej - nie marudź, jak Polak.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 12. Data: 2007-05-24 10:55:39
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    PBKR napisał(a):
    > ich oferta z rewelacyjnej (pare lat temu) zrobiła się poniżej przeciętnej na
    > chwilę obecną

    Ma SFI, i niesamowicie (dla mnie) wygodny interfejs - jak na razie,
    interfejsy WWW wszystkich innych bankow doprowadzaja mnie do pasji ;)
    Ale tak jak ktos powiedzial - mBank to fastfood wsrod bankow, w tej roli
    sprawdza sie rewelacyjnie. Zapewne wiekszosc ich klientow nie oczekuje
    niczego wiecej, wiec o ich przyszlosc nie ma sie co obawiac ;)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 13. Data: 2007-05-24 11:06:12
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > On Thu, 24 May 2007 12:27:01 +0200, Wojtaszek <...@...pl> wrote:

    > Kupuj na innej stacji, gdzie taniej.
    > Zmień operatora. Ja tak zoprbiłem.
    > Raczej - nie marudź, jak Polak.

    ja nie marudze, nie uwazam, ze cos mi sie za darmo nalezy, mam tez ta
    cicha satysfakcje, ze nikt mi nie wcisna niepotrzebnych produktow, ale
    takie komentarze sa bez sensu, bo konkurencja u nas czesto tylko z nazwy
    no i nie w kazdej dziedzinie i nie w kazdym miejscu

  • 14. Data: 2007-05-24 11:18:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 May 2007 13:06:12 +0200, Wojtaszek <...@...pl> wrote:

    >ja nie marudze, nie uwazam, ze cos mi sie za darmo nalezy, mam tez ta

    Marudzisz. Jak Ci się nei podoba - nie korzystaj. To proste.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 15. Data: 2007-05-24 11:27:20
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    > Ma SFI, i niesamowicie (dla mnie) wygodny interfejs - jak na razie,

    interfejs jest ok, ale to kwestia przyzwyczajenia i tyle

    np interfejs Inteligo czy ING BSK są tak samo wygodne - więc tego bym nie
    przeceniał

    > interfejsy WWW wszystkich innych bankow doprowadzaja mnie do pasji ;)

    przesadzasz, ja odwrotnie, mam takie które lubię, bardziej, takie które
    lubię mniej
    ale jeszcze nie widziałem takiego który by mnie doprowadził do pasji :-)

    > Ale tak jak ktos powiedzial - mBank to fastfood wsrod bankow, w tej roli
    > sprawdza sie rewelacyjnie.

    problem w tym że coraz mniej rewelacyjnie, konkurencja nie śpi i podciągnęła
    poziom swoich usług, obniżając ceny
    a mbank dla odmiany ceny podnosi sukcesywnie

    > Zapewne wiekszosc ich klientow nie oczekuje niczego wiecej, wiec o ich
    przyszlosc nie ma sie co obawiac ;)

    ja tam nie patrzę na ich przyszłość tylko na swoją wygodę
    póki co konto u nich jest dla mnie wygodne, bo jak potrzebuję coś
    konkretniejszego to korzystam z innych banków
    a do przyjmowania wpłat od klientów jest w miare wystarczające - choc też
    mnie złoszczą np tym że maja chyba najpóźniej przychodzące przelewy ze
    wszystkich banków które znam
    żeby 1sza sesja eliksiru dochodziła oficjalnie o 12.30 a nieoficjalnie z
    moich obserwacji to nawet po 13-stej sie zdarza
    to jest lekkie przegięcie w sytuacji gdy przelewy nie są już u nich darmowe
    ale póki masa moich klientów ma konta w mbanku to ja do przyjmowania wpłat
    też tam konto trzymam i tyle

    z mtransferu poprostu nie będę korzystał, bo 2% w mojej branży to jest 30%
    zarobku na sprzedaży towaru

  • 16. Data: 2007-05-24 11:55:07
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    PBKR wrote:

    > np interfejs Inteligo czy ING BSK są tak samo wygodne - więc tego bym nie
    > przeceniał

    ING BSK i jego www z java jest koszmarnie wolne i do tego ta kolorystyka
    - dla mnie osobiście makabra.

  • 17. Data: 2007-05-24 12:43:51
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Marudzisz. Jak Ci się nei podoba - nie korzystaj. To proste.

    pewnie, ze nie bede korzystal, jak mi sie nie bedzie podobac
    ale skrytykowac to moge, czy ci sie podoba czy nie

  • 18. Data: 2007-05-24 12:48:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 May 2007 14:43:51 +0200, Wojtaszek <...@...pl> wrote:

    >pewnie, ze nie bede korzystal, jak mi sie nie bedzie podobac
    >ale skrytykowac to moge, czy ci sie podoba czy nie

    Taaak... "ale to jest przelew wewnetrzny banku !!! to powinno byc za
    darmo"

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 19. Data: 2007-05-24 12:55:29
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    PBKR napisał(a):
    > interfejs jest ok, ale to kwestia przyzwyczajenia i tyle
    >
    > np interfejs Inteligo czy ING BSK są tak samo wygodne - więc tego bym nie
    > przeceniał

    Inteligo jest wygodny, ale ciagnie duzo wiecej KB danych niz mBank -
    korzystajac czesto z banku przez gprs w laptopie roznica jest
    odczuwalna. W duzej mierze wlasnie z tego punktu patrzylem oceniajac
    wygode interfejsow :)

    > problem w tym że coraz mniej rewelacyjnie, konkurencja nie śpi i podciągnęła
    > poziom swoich usług, obniżając ceny
    > a mbank dla odmiany ceny podnosi sukcesywnie

    Na szczescie nikt nam nie zabrania posiadac kilku kont i dobierac ich
    uzycie do potrzebnego zastosowania :)

  • 20. Data: 2007-05-24 12:56:46
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Taaak... "ale to jest przelew wewnetrzny banku !!! to powinno byc za
    > darmo"

    przeciez ja nie zmusze ogromnej zydowskiej instytucji, zeby cos zmienila
    bo takie jest moje widzimisie, to zdanie oznaczalo pewien standard i
    tyle (przeczuwalem, ze to napiszesz), koncze ta jalowa dyskusje