  • 1. Data: 2007-05-23 11:35:14
    Temat: zakupy kartą - czas obciążenia
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    W jakim terminie od daty zakupu kartą VE mogę być obciążony kwotą transakcji?
    Kwota była zablokowana na koncie przez tydzień po czym została odblokowana
    ;-). I się zastanawiam ile mają czasu na pobranie należności z mojego konta.

    pzdr.

  • 2. Data: 2007-05-23 11:38:35
    Temat: Re: zakupy kartą - czas obciążenia
    Od: yayco <y...@n...pl>

    n...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > ;-). I się zastanawiam ile mają czasu na pobranie należności z mojego konta.

    Nie mają żadnych ograniczeń. Zrobią kiedy zechcą.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2007-05-23 11:55:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " " <n...@W...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > transakcji? Kwota była zablokowana na koncie przez tydzień po czym
    > została odblokowana ;-). I się zastanawiam ile mają czasu na

    Powiedzmy, że trzy lata. Więcej na pewno nie.

    MJ