  • 1. Data: 2007-05-23 18:05:37
    Temat: kredyt refinansowy ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Witam,

    Ktory z bankow ma w ofercie kredyt refinansowy (na zakup dzialki) ?
    Na pewno BPH.. Zalezy mi jednak na banku ktory udziela rowniez kredytow
    preferencyjnych (z doplatami rzadowymi). Lista tych bankow jest tutaj:

    http://www.bgk.com.pl/fundusze/rns/rns_instytucje.js

    Czyli:

    - PKO BP
    - SKOKi (je wolalbym omijac z daleka)
    - GBW
    - BPS
    - BP

    Niedlugo ma tez podpisac umowe PKO SA. Najbardziej zalezalobymi na BPH bo
    maja najlepsza oferte kredytow budowlanych i jestem ich klientem od paru
    lat (prywatnie i firmowo) - mialbym wiec na pewno dobra oferte.. Ale BPH
    nie podpisal umowy z BGK dot. doplat do kredytow i raczej nie slychac zeby
    sie im do tego spieszylo :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2007-05-23 21:58:41
    Temat: Re: kredyt refinansowy ?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:52g48r67g4mb.pkl05ytze8rh.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    >
    > Ktory z bankow ma w ofercie kredyt refinansowy (na zakup dzialki) ?

    ale kredyt refinansowy w ZADNYM z bankow nie bedzie nigdy jako
    preferencyjny.
    w definicji kredytu preferencyjnego masz wymienione mozliwe jego
    przeznaczenie i nie jest to w zadnym wypadku refinansowanie...

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 3. Data: 2007-05-24 00:26:37
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Wed, 23 May 2007 23:58:41 +0200, Cyprian Prochot napisał(a):

> [...]
    > w definicji kredytu preferencyjnego masz wymienione mozliwe jego
    > przeznaczenie i nie jest to w zadnym wypadku refinansowanie...

    Wiem. Refinansowy chce tylko na dzialke. A preferencyjny na budowe :)
    To beda dwa osobne kredyty - do dzialki nie beda mi doplacac, do budowy
    domu - beda. Problem w tym ze oba musze wziasc w JEDNYM banku - bo zaden
    bank mi przeciez nie da kredytu budowlanego na budowe na dzialce, ktora
    jest pod hipoteka innego banku :)

    Jak sobie policzylem - bardziej oplaci mi sie wziasc refinansowy w BPH +
    zwykly kredyt budowlany bez doplat i kase z refinansowego zainwestowac w
    jakies bezpieczne fundusze, niz brak refinansowego i kredyt preferencyjny
    na budowe... Przy czym oczywiscie najlepiej byloby jakby wziasc i
    refinansowy i preferencyjny ;) Ale nie ma banku ktory oferuje oba :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2007-05-24 20:52:29
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:1gco0jeerdpdd$.kpz8udv891zb$.dlg@40tude.net...

    > refinansowy i preferencyjny ;) Ale nie ma banku ktory oferuje oba :(
    > pozdr.

    mam wrazenie ze PKOBP oferuje..

  • 5. Data: 2007-05-24 21:26:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ten argument okazuje się zadziwiwjąco złudny przy kredytach hipotecznych.
    JaC

  • 6. Data: 2007-05-26 15:36:44
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Thu, 24 May 2007 22:52:29 +0200, Cyprian Prochot napisał(a):

    > mam wrazenie ze PKOBP oferuje..

    Masz wrazenie, czy wiesz na pewno ? Na infolinii twierdza, ze nie bardzo :(
    Ma sens wogole uderzanie do swojego oddzialu ? Slyszalem ze w PKOBP wiele
    wlasnie zalezy od oddzialu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.