  • 1. Data: 2007-05-23 12:40:48
    Temat: Polcard czy eCard?
    Od: Krzysztof <t...@g...pl>

    Witam,

    w moim sklepie karty płatnicze obsługuje eCard. Generalnie jestem
    zadowolony ze współpracy poza jednym: comiesięcznym abonamentem,
    którego nie ma w Polcardzie (nie podpisywałbym umowy bezpośrednio
    tylko przez przelewy24.pl, które i tak obsługują u mnie płatności
    przelewami).

    Na grupie znalazłem narzekania na Polcard, przez który czasem nie dało
    się zapłacić kartą, którą bez problemu przyjmował eCard.
    Dlatego proszę użytkowników Polcardu o przedstawienie wad tego
    usługodawcy (najlepiej gdyby napisały osoby które używały obu
    systemów), bym mógł zdecydować czy przechodzić do Polcardu czy też
    zostać w eCardzie (bo Polcard ma gorzej działającą usługę i niektórzy
    moi klienci mogliby mieć problemy).

    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-05-23 14:19:39
    Temat: Re: Polcard czy eCard?
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Krzysztof <t...@g...pl> napisał(a):

    (bo Polcard ma gorzej działającą usługę i niektórzy
    > moi klienci mogliby mieć problemy).
    >
    > Krzysztof

    POLCARD ma na pewno jedną przewagę - umożliwia autoryzację kart DinersClub, co
    dla mnie jest dużą zaletą.
    Filip

  • 3. Data: 2007-05-23 15:12:06
    Od: "muchomorek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > (bo Polcard ma gorzej działającą usługę i niektórzy

    > POLCARD ma na pewno jedną przewagę - umożliwia autoryzację kart

    To akurat karta egoztyczna ;) Tak samo AmEx - w naszych warunkach karta dla
    hobbistow, no chyba ze ktos lubi skakac za wielka wode.. Przypomina mi sie
    wycieczka do zamorskich terytoiow Francji kilka lat temu - tam nawet nasz
    zwykla VC bez chipa (ichnejsze wszystkie sa z chip-ami) byla egzotyczna - co
    kraj to obyczaj wszak...

    A odnosnie sedna - eService jest chyba bardziej elastyczna. Jak
    zaprzyjazniona stacja paliw robila przetargi zawsze wygrywal eService, ale
    tam, sie oplacilo abonament i terminal na GPRS za to bez kosztow za
    polaczenia - dalo to oszczednosci rzedu 200zl/mc na samych impulsach
    telefonicznych
    Pozdr
    M.

  • 4. Data: 2007-06-03 21:04:08
    Od: Covallus <c...@g...com>

    On 23 Maj, 16:19, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:

    > POLCARD ma na pewno jedną przewagę - umożliwia autoryzację kart DinersClub, co
    > dla mnie jest dużą zaletą.
    > Filip

    Witam

    Z tego co się orientuję, to eService akceptuje zarówno karty Diners,
    jak i Amex. Pracuję w tej firmie i na 100% tak jest, bo widzę przed
    sobą właśnie łącze do DC ;) No chyba, że przy transakcjach eCommerce
    (via eCard) jest coś inaczej... to już nie wiem...

    pozdr.

  • 5. Data: 2007-06-04 23:19:01
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Covallus <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    D=
    > inersClub, co
    >
    > Witam
    >
    > Z tego co si=EA orientuj=EA, to eService akceptuje zar=F3wno karty Diners,
    > jak i Amex. Pracuj=EA w tej firmie i na 100% tak jest, bo widz=EA przed
    > sob=B1 w=B3a=B6nie =B3=B1cze do DC ;) No chyba, =BFe przy transakcjach
    eCom=
    > merce
    > (via eCard) jest co=B6 inaczej... to ju=BF nie wiem...
    >
    > pozdr.

    Teoreteycznie e-service akceptuje, choć pytanie było o e-card ;-)
    Ale dzisiaj na 4 transakcje DC próbowane w 4 punktach dwie zostały
    odrzucone, DC twierdzi, że sygnał o próbie transakcji nie dotarł do nich;-)

  • 6. Data: 2007-06-27 06:22:42
    Od: Krzysztof <t...@g...pl>

    Nie dodalem, ze chodzi mi o transakcje w internecie, co zmienia postac
    rzeczy.
    Tak wiec moje pytanie skierowane jest do tych, ktorzy maja
    doswiadczenie z obsluga platnosci kartami w internecie przez Polcard
    (a jeszcze lepiej by mieli osobiste doswiadczenie takze z eCardem):
    czy Polcard nie powoduje wiekszych problemow niz eCard? Czytalem na
    tym forum, ze Polcard potrafi czasem odrzucic transakcje karta, ktora
    spokojnie mozna placic w eCardzie...
    Krzysztof