  • 31. Data: 2007-05-26 10:27:48
    Temat: Re: mBank - mTransfer
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 23 May 2007 20:38:49 -0400, Jasek <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Takie, ze jak prowadzisz sklep internetowy z dojarkami i klient chce
    >nabyc sztuke za 5000 PLN to wolisz by zaplacil Ci mtranserem (prowizja
    >2%) czy karta VISA (prowizja 3.5%)?

    Ja bym wolał przelew przychodzący od kontrahenta i sprzedać ją za np.
    4950.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 32. Data: 2007-05-26 20:07:03
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Takie, ze jak prowadzisz sklep internetowy z dojarkami i klient chce nabyc
    > sztuke za 5000 PLN to wolisz by zaplacil Ci mtranserem (prowizja 2%) czy
    > karta VISA (prowizja 3.5%)?

    Biorąc pod uwagę, że obecnie za mtransfer, nie płaci się praktycznie
    nic, to jak widzisz, jest powód do denerwowania.
    Tym bardziej, gdy bank mydli oczy, że szykuje korzystne zmiany, zapomnieli
    tylko dopisać, że korzystne dla banku.