  • 1. Data: 2007-05-23 18:47:28
    Temat: Platnosc KK w sklepie - sagi cz. III
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Jezeli ktos mialby kawalek miejsca na serwerze, lub wskazal jakas dobra
    strone do uploadu, to mam nastepna opinie z UOKiK od tego samego Pana. To
    plik w formacie word, ok. 40 kb.

    Oczywiscie opinia zostala juz przeslana z moim komentarzem do Federacji
    Konsumentow - skoro zaczalem temat, to nie dam sie zbyc.

    Pozdrawiam.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-05-24 11:53:11
    Temat: Re: Platnosc KK w sklepie - sagi cz. III
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "ra9om1ak" wrote in message

    > Jezeli ktos mialby kawalek miejsca na serwerze, lub wskazal jakas dobra
    > strone do uploadu, to mam nastepna opinie z UOKiK od tego samego Pana. To
    > plik w formacie word, ok. 40 kb.
    >[...]

    Proszę bardzo
    http://kredytbankowy.com/inne/uokik1.doc

    poprzedni plik
    http://kredytbankowy.com/inne/uokik.doc

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-05-24 16:05:59
    Temat: Re: Platnosc KK w sklepie - sagi cz. III - odpowiedz z Federacji Konsumentow
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Proszę bardzo
    > http://kredytbankowy.com/inne/uokik1.doc
    >
    > poprzedni plik
    > http://kredytbankowy.com/inne/uokik.doc

    Jest juz odpowiedz z Federacji Konsumentow. Odpowiedzi takze udzielila Pani
    Izabela Dąbrowska (Prawnik Federacji Konsumentów Krajowa Rada)

    Cytuje:

    "Proszę wykorzystać to pismo UOKIK.
    W zasadzie jest dla pana korzystne.
    Proszę zwrócić uwagę, że jest to pismo już dużo delikatniejsze w wymowie. W
    skapienie drugim jest użyte słowo: "teoretycznie może określać"
    Dalej w tym akapicie proszę wykorzystać to co jest po słowach: " W opinii
    UOKIK, w przypadku występowanie w umowie pomiędzy agentem
    rozliczeniowym...."
    UOKIK stwierdza wyraźnie ze powinien być zapis w umowie bankowej bądź w
    regulaminie dający taką możliwość jak i sklep powinien o tym jasno
    informować przed zakupem.
    Inspekcja Handlowa uznała że opinia UOKIK jako organu nadzoru jest dla nich
    wiążąca."

    Prosze o opinie. Dziekuje, pozdrawiam.

    --
    P.