  • 21. Data: 2007-05-24 12:58:56
    Temat: Re: mBank - mTransfer
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Wojtaszek pisze:

    > przeciez ja nie zmusze ogromnej zydowskiej instytucji, zeby cos zmienila
    > bo takie jest moje widzimisie, to zdanie oznaczalo pewien standard i
    > tyle (przeczuwalem, ze to napiszesz), koncze ta jalowa dyskusje

    Biedny, mały goj...
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 22. Data: 2007-05-24 13:07:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 May 2007 14:56:46 +0200, Wojtaszek <...@...pl> wrote:

    >przeciez ja nie zmusze ogromnej zydowskiej instytucji, zeby cos zmienila
    >bo takie jest moje widzimisie, to zdanie oznaczalo pewien standard i
    >tyle (przeczuwalem, ze to napiszesz), koncze ta jalowa dyskusje

    Nie, to tylko pokazuje, że pewnemu niedorosłemu rasiście wydaje się,
    że coś mu się za darmo 'należy'.
    Załóż własny bank w którym bedzie tak, jak powinno być Twoim zdaniem.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 23. Data: 2007-05-24 13:49:59
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    nieslowny jestem

    > Nie, to tylko pokazuje, że pewnemu niedorosłemu rasiście wydaje się,
    > że coś mu się za darmo 'należy'.

    skad wiesz syneczku ile mam lat

    i naucz sie czytac ze zrozumieniem, bo juz ci pisalem, ze niczego nie
    oczekuje za darmo, ale skrytkowac moge ... typowo zydowskie, na zyda nic
    nie mozesz napisac, bo sie antysemityzmem zasloni

    > Załóż własny bank w którym bedzie tak, jak powinno być Twoim zdaniem.

    to juz pisales, ale chetnie ci wytlumacze jeszcze raz, ze o pewien
    standard chodzilo i o nic wiecej

  • 24. Data: 2007-05-24 13:53:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 May 2007 15:49:59 +0200, Wojtaszek <...@...pl> wrote:

    >nieslowny jestem

    >skad wiesz syneczku ile mam lat

    Wiek metrykalny nie ma nic wspólnego z dorośnięciem. Zaś niedorosłość
    Twa wynika z tego, co piszesz.
    Na przykład z Twego 'syneczku'.

    >i naucz sie czytac ze zrozumieniem, bo juz ci pisalem, ze niczego nie
    >oczekuje za darmo, ale skrytkowac moge ... typowo zydowskie, na zyda nic
    >nie mozesz napisac, bo sie antysemityzmem zasloni

    No, potwierdzaj dalej swą rasistowska niedorosłość.

    >to juz pisales, ale chetnie ci wytlumacze jeszcze raz, ze o pewien
    >standard chodzilo i o nic wiecej

    A ja bym chciał, żeby takie flejtuchy jak Ty nie kalały języka
    _polskiego_ swymi błędami.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 25. Data: 2007-05-24 14:02:31
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

> [...]
    > No, potwierdzaj dalej swą rasistowska niedorosłość.
    > A ja bym chciał, żeby takie flejtuchy jak Ty nie kalały języka

    no i sprowadziles rozmowe do swojego niskiego poziomu
    sam nie wiem po co dalej to ciagne
    co cie boli? ze banki zydowskie? ze robia co chca? czy tez cie to
    wlasnie nie boli? chyba to drugie
    troche rozmowa zeszla na inny temat, ale tak to juz jest w rozmowie z
    zydami czy o zydach, ze najlepiej nic o nich nie mowic, nie mozna
    wspomniec ze cos jest zydowskie, bo jest sie antysemita, ja nie nawoluje
    do niczego, tylko stwierdzam fakty, a zydzi tego nie lubia, oj nie lubia

  • 26. Data: 2007-05-24 18:36:31
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Adam Płaszczyca" news:qd3b53lieee6dltvsd787h5ccibdl47ak0@4ax.com

    > Nie, to tylko pokazuje, że pewnemu niedorosłemu rasiście wydaje się,
    > że coś mu się za darmo 'należy'.

    He he he widzę, że reprezentant żydostwa został urażony.

    A tak na marginesie to popieram Wojtasa. Ma rację jadąc ostro po napletach
    :)

  • 27. Data: 2007-05-24 22:55:02
    Od: jakub2000 <a...@g...pl>

    Tak jest,
    Zrezygnuję z tego kanału płatności. Oprócz metody płatności przelew
    bankowy mam dodatkowo PayPal. Uruchomię nową metodę bezpośrednio z karty
    kredytowej, mimo że prawdopodobnie będzie droższa od mTransfer (mam
    nadzieję, że może coś wynegocjuję - jeszcze nie wiem jak i z kim :) ).
    Karta kredytowa jest jednak bardziej powszechna lub stanie się bardziej
    powszechna w najbliższym czasie.

    A mTransfer stanie się usługą, o której kiedyś będziemy opowiadać
    dzieciom, że takowa była...

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 28. Data: 2007-05-25 06:41:22
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Ma SFI, i niesamowicie (dla mnie) wygodny interfejs - jak na razie,
    > interfejsy WWW wszystkich innych bankow doprowadzaja mnie do pasji ;)
    > Ale tak jak ktos powiedzial - mBank to fastfood wsrod bankow, w tej roli
    > sprawdza sie rewelacyjnie. Zapewne wiekszosc ich klientow nie oczekuje
    > niczego wiecej, wiec o ich przyszlosc nie ma sie co obawiac ;)

    Ja poproszę jeszcze eKonto w walucie (EUR,USD,GBP)

    Rafał

  • 29. Data: 2007-05-25 08:49:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 25 May 2007 08:41:22 +0200, Rafal Franczak napisał(a):
    [...]
    > Ja poproszę jeszcze eKonto w walucie (EUR,USD,GBP)

    A co brakuje eMaxowi walutowemu?

    p. m.

  • 30. Data: 2007-05-25 09:46:25
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    mvoicem napisał(a):
    > Dnia Fri, 25 May 2007 08:41:22 +0200, Rafal Franczak napisał(a):
    > [...]
    >>
    > A co brakuje eMaxowi walutowemu?
    >
    > p. m.
    To konto "raczej" lokacyjne.