  • 1. Data: 2007-05-23 22:42:30
    Temat: mBank - mTransfer
    Od: jakub2000 <a...@g...pl>

    Witam,
    mBank zapowiada pobieranie opłaty w wysokości 2% od wartości przelewu
    przychodzącego metodą mTransfer. Piszą również o jakiś dodatkowych
    korzyściach, których ja na razie nie czuję.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/mtransfer/index.html#
    zm1

    Handluję w sieci i udostępniam mTransfer (podstawowy) jako jedną z metod
    płatności. Jak dla mnie 2% od wartości przelewu mTransfer to trochę za
    dużo. Tym bardziej, że podtawowy mTransfer to przelew pomiędzy dwoma
    kontami tego samego banku.

    Proszę o Wasze opinie odnośnie "korzyści" jaki mam zobaczyć w związku ze
    zmianą opłat.

    A teraz mniej delikatnie: pojebało ich.

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 2. Data: 2007-05-24 00:38:49
    Temat: Re: mBank - mTransfer
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    jakub2000 wrote:

    > Proszę o Wasze opinie odnośnie "korzyści" jaki mam zobaczyć w związku ze
    > zmianą opłat.

    Takie, ze jak prowadzisz sklep internetowy z dojarkami i klient chce
    nabyc sztuke za 5000 PLN to wolisz by zaplacil Ci mtranserem (prowizja
    2%) czy karta VISA (prowizja 3.5%)?

    Jacek

  • 3. Data: 2007-05-24 06:50:16
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Jasek pisze:
    > Takie, ze jak prowadzisz sklep internetowy z dojarkami i klient chce
    > nabyc sztuke za 5000 PLN to wolisz by zaplacil Ci mtranserem (prowizja
    > 2%) czy karta VISA (prowizja 3.5%)?

    ale to jest przelew wewnetrzny banku !!! to powinno byc za darmo

    mam konto firmowe i prywatne w mbanku, nie narzekam, ale tez wiele nie
    wymagam, jednakze powoli rozgladam sie za innym bankiem, zapewne w
    ktoryms momencie bede mial dosc amatorszczyzny mbanku i sie przeniose,
    takie podwyzki to tylko gwozdz do trumny, przelewy kosztuja tyle co w
    innych bankach, brak bezposredniego kontaktu, oczekiwanie tygodniami na
    odpowiedzi, jak tylko zdrozeja powyzej "pewnej granicy" to spadam

  • 4. Data: 2007-05-24 07:11:54
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    jakub2000 pisze:

    > Proszę o Wasze opinie odnośnie "korzyści" jaki mam zobaczyć w związku ze
    > zmianą opłat.

    Korzyści będą - oczywiście dla banku.

    > A teraz mniej delikatnie: pojebało ich.

    E tam, ja myślę, że to dobrze przemyślana taktyka: najpierw oferować
    wszystko za darmochę, żeby nałapać klientów, nawet jeśli trzeba
    będzie do tego dopłacać (ot, taka promocja), a potem zacząć ich
    doić. Metodą małych kroczków - najpierw opłaty za kartę do eMaksa,
    potem opłaty za przelewy, teraz mTransfer...
    Oczywiście, nie są tak głupi, żeby nie wiedzieć, że sporo
    klientów odejdzie, ale będzie to jakaś niewielka część z tego,
    co udało się na początku złapać. Zresztą nawet jak odejdzie
    połowa, to kilkukrotne podniesienie opłat i prowizji sprawi,
    że bank tego nie odczuje.

    ch.

  • 5. Data: 2007-05-24 07:29:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 24 May 2007 09:11:54 +0200, LPoD napisał(a):
    [...]
> [...]
    > część z tego, co udało się na początku złapać. Zresztą nawet jak
    > odejdzie połowa, to kilkukrotne podniesienie opłat i prowizji sprawi, że

    Ależ odczuje, znacznie zmniejszą się koszty przy tych samych zyskach :)

    p. m.

  • 6. Data: 2007-05-24 07:49:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 May 2007 00:42:30 +0200, jakub2000 <a...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >płatności. Jak dla mnie 2% od wartości przelewu mTransfer to trochę za
    >dużo. Tym bardziej, że podtawowy mTransfer to przelew pomiędzy dwoma

    Cóż, za drogo - nie korzystaj.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 7. Data: 2007-05-24 07:50:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 May 2007 08:50:16 +0200, Wojtaszek <...@...pl> wrote:

    >ale to jest przelew wewnetrzny banku !!! to powinno byc za darmo

    Więc załóż własny bank, w którym będzie tak. jak powinno być.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 8. Data: 2007-05-24 07:58:37
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Więc załóż własny bank, w którym będzie tak. jak powinno być.

    Dla mnie praktyki mbanku są Straszne
    Polecam CI

    http://tinyurl.com/2frhvx

    MNaria S

  • 9. Data: 2007-05-24 08:41:48
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    olej mtransfer i tyle

    jak klient jest na tyle 'rozumny" żeby miec konto w mbanku
    to potrafi chyba również zdefiniować przelew

    a jak zrobią 2% od przelewu wewnątrz banku to poprostu zamknę tam konto -
    banków jest tyle że nie widzę problemu
    tym bardziej że na chwilę obecną mbank nie ma już NICZEGO co byłoby jedyne i
    niepowtarzalne

    ich oferta z rewelacyjnej (pare lat temu) zrobiła się poniżej przeciętnej na
    chwilę obecną

  • 10. Data: 2007-05-24 10:27:01
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Więc załóż własny bank, w którym będzie tak. jak powinno być.

    swietne komentarze ...
    podniosa ceny paliw - nie jeźdź
    podniosa ceny rozmow - nie rozmawiaj
    a juz Broń Boże nie komentuj - typowo zydowskie