  • 11. Data: 2003-03-05 11:25:16
    Temat: Re: [mBank] "jednostka nie istnieje"...???
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Z tym, że w jednym kraju numery IBAN mają mieć jednakową długość. W PKO są
    > rachunki o długości 19 i o długości 20 cyfr.

    Widocznie nasz kraj nie zdążył na czas ustalić długości numeru rachunku.
    Czy długość numeru rachunku ma jakiekolwiek znaczenie ???
    I tak w Polsce są chyba najdłuższe numery :)

  • 12. Data: 2003-03-05 12:13:32
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    [...]

    > ROTFL !
    > I mbank powinien w ogóle prostować we własnym zakresie błędy wszystkich
    > banków w Polsce ;)
    > tenesu - już Ci pisałam, żebyś pomęczył Lukasa - pomęczyłeś? I co Ci
    > odpowiedzieli (i czy w ogóle odpowiedzieli ;)
    O to, to.
    mBank _nie_może_ zmieniać dyspozycji.
    Może czerwonymi wielkimi literami _INFORMOWAC_o tym jak należy pisać
    numer. Ale to _użytkownik_ powinien ten numer wpisac. NIe wyobrażam
    sobie że bank mógłby modyfikować moje zlecenia.
    KJ

  • 13. Data: 2003-03-05 17:27:45
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:b44mhj$2ge$1@bozon2.softax.com.pl...
    > I tak w Polsce są chyba najdłuższe numery :)

    A ile cyfr maja w innych krajach?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 14. Data: 2003-03-05 18:26:55
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > A ile cyfr maja w innych krajach?

    Kilka długości dla przykładu

    Austria 18
    Belgia 14
    Francja 25
    Niemcy 20
    Włochy 25
    UK 20
    Szwajcaria 22
    Norwegia 13

  • 15. Data: 2003-03-07 00:47:55
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> writes:

    > A mBank jest po prostu swinia w stosunku do _swoich_ klientow, ze nie
    > pozwala im wpisac numerow kont z PKO BP w takiej postaci, w jakiej ten
    > bank je podaje. I prosze mi tu nie plesc dyrdymalow, ze te numery z
    > czyms sa niezgodne czy costam. Sa jakie sa i mBank powinien je
    > potraktowac jako rzeczywistosc zastana i akceptowac.

    Mam konto w Integrum BGZ mBanku i mialem w Pekao SA
    Zadne z tych kont nie akceptuje numeru PKO BP w tej ichniej nowej postaci
    Ciekawe kto sie powinien dostosowac ??

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl