  • 1. Data: 2003-03-04 21:41:54
    Temat: Agregaty M1,M3...
    Od: "foju" <f...@w...pl>

    Witam Wszystkich!
    Jestem nowy na tej liscie i chcialbym wszystkich powitac! Na samym juz
    poczatku mam pytanie: Jakie jest znaczenie pomiaru ilosci pieniadza w obiegu
    i uzywania w tym celu agregatow M? Gdybyscie dali jakies informacje albo
    wskazowki gdzie szukac to bede bardzo wdzieczny...
    Pozdrawiam
    foju

  • 2. Data: 2003-03-05 07:54:04
    Temat: Re: Agregaty M1,M3...
    Od: "mk" <m...@a...pl>

> [...]
    > i uzywania w tym celu agregatow M? Gdybyscie dali jakies informacje albo
    > wskazowki gdzie szukac to bede bardzo wdzieczny...
    W podręcznikach do makroekonomii, a poza tym to chyba NTG.
    --
    Marcin
    GG 13349, m...@t...pl