    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i chargeback
    Date: Sun, 26 Apr 2015 17:24:44 +0200

    In article <m...@p...waw.pl>, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    > Sprawę zawsze rozpatruje bank.
    > W praktyce nie ma czegoś takiego jak "przekazanie sprawy do Visy", bank
    > to _jest_ Visa (dla swojego klienta).
    > Teoretycznie gdyby sprzedawca (jego bank, bo sam sprzedawca nie ma
    > zwykle nic do gadania - chyba że to jest jakiś Paypal lub coś podobnego)
    > nie zgadzał się z werdyktem banku - wydawcy karty, może zażądać
    > arbitrażu - niezbyt prawdopodobne.

    No, ale wyglada na to, ze ja bede mial watpliwosci do werdyktu banku...

    > Trzeba działać tak jak się zwykle postępuje z nieuczciwymi firmami.

    Jesli chodzi o mBank to raczej mam do czynienia z nieudolnoscia oraz
    idiotycznymi procedurami ktore na takie sytuacje pozwalaja...

    W mLinii zaproponowano mi zlozenie reklamacji na sposob rozpatrywania
    reklamacji.
    Ale co to da?

    > To by było na tyle jeśli chodzi o instytucje zaufania publicznego.
    E, pewnie wiekszosc bankow dziala podobnie.
    Tylko ze tutaj irytuace sa te rozmowy z robotami udajacymi ludzi.
    --
    TA