  • Data: 2015-04-29 00:18:58
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "animka" mhov1c$qjs$...@n...news.atman.pl

    > Ło matko! To jest przecież byznes -banki, a nie medycyna :-)

    Banki podają kawę, nie proszki.
    Zapytałem lekarza w poradni osteoporozowej,
    czy to prawda, że mleko odwapnia. Odparł, że
    dokładnie odwrotnie -- uwapnią, ale do tego
    zwapniania jest potrzebna witamina D3.

    Powiedział mi też, że jeśli mogę pić dwa do trzech
    litrów mleka dziennie -- to mogę tym cieszyć się.

    Co do ceny -- od dawna mleko stale tanieje.
    Taki jest efekt unijnych praw i dotowania. :)

    -=-

    Ogólnie rzecz ujmując:

    Unia produkuje tanią żywność
    żywność tę marnuje, aby nie szkodzić zdrowiu
    (chleb kiedyś mógł leżeć tydzień, lecz dziś
    po 3 bodajże dniach nie wolno nawet świni
    nakarmić tak starym ;) chlebem)
    Unia karmi głodujących tanią żywnością
    zagłębiem tej głodującej biedoty jest choćby
    czarny lud Afryki
    żywność unijna jest tania dzięki wielu czynnikom,
    między innymi taniej sile roboczej czerpanej
    z Afryki

    Starsi ludzie jadą ,,za chlebem'' (po pracę, do pracy)
    z Afryki do Europy, gdzie żyją jak robactwo (o ile nie
    umrą po drodze -- tonąc i dusząc się w ładowniach) zaś
    pozostawione ich dzieci są karmione przez organizacje
    pozarządowe wywodzące się z bogatej Europy. :)

    Przy okazji karmienia głodnych dzieci -- karmią się i organizatorzy?

    Przykład o imieniu Ravensbrück pokazuje, jak są żywieni
    ludzie potrzebując i jak żywi się organizator przy
    okazji żywienia ludzi potrzebujących. :)

    -=-

    Wracając do szkodliwości mleka -- mnie szkodzą pleśnie (może
    nawet jabłka) i pyłki, natomiast innym ludziom szkodzi mleko.

    Beztlenowej bakterii szkodzi tlen, ludziom szkodzi chlor.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'