  • 31. Data: 2003-05-11 18:53:38
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał:
    > Przyczepilem sie tylko faktu prowizji od wielkosci linii i tyle.

    To zły przykład. Ta prowizja jest w __każdym__ banku. W multi przynajmniej nie
    ma kwoty minimalnej prowizji jak np. w pkobp czy pekao.

  • 32. Data: 2003-05-11 18:58:23
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Paweł P. wrote:

    > pytam z czystej ciekawości, ale i pod kątem porównania oferty banków: możesz
    > zdradzić w który banku masz rach. osobisty?

    mBank jako podstawowy, do tego LG jako pomocniczy do wpłat i karty
    Maestro (dobre kursy za granicą) i Inteligo jako interface do dużej
    sieci bankomatów.

    pzdr

    Tomek

  • 33. Data: 2003-05-11 19:00:22
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    WaSyL wrote:

    > a dialog jest az tak zly ? dial up to nie rozkosz ale przelew zrobisz, i w
    > mille i w mBanku i w multi.

    Chodziło mi o używaną przeglądarkę. Millenet jest IE only. A ja jakoś
    nie mam przekonania do produktów małomiękkiego (system operacyjny też
    jak widać mam z inne epoki).

    pzdr

    Tomek

  • 34. Data: 2003-05-11 19:19:11
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message

    > Chodziło mi o używaną przeglądarkę. Millenet jest IE only. A ja jakoś
    > nie mam przekonania do produktów małomiękkiego (system operacyjny też
    > jak widać mam z inne epoki).

    Z mozilli tez daje rade :-)

  • 35. Data: 2003-05-11 19:21:21
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > niezaleznie od kwoty

    Wiem, sa banki ktore maja taniej i tez niezaleznie od kwpty. co chciales
    osiagnac piszac powyzszy truzim ?

    > O ile mnie pamiec nie myli - jak wyzej

    jak wyzej: sa bank ktore daja to samo i tez niezaleznie od kwoty.

    > Niektorzy nie dosc ze maja klapki na oczach, to jeszcze
    > przypadkiem (a moze celowo?) pomijaja istotne szczegoly
    > ktore moglyby oslabic ich argumentacje.

    Przepraszam, jakie ? Napisales pare rzeczy o ktorych JUZ pisano w tym watku.

  • 36. Data: 2003-05-11 19:29:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    WaSyL wrote:

    > Z mozilli tez daje rade :-)

    Kiedyś próbowałem z NN 6.2 to mnie olał cienkim sikiem. A Mozille
    żeczywiście łyknął (teraz sprawdziłem).
    Cóż pół plusa dla Mille.

    pzdr

    Tomek

  • 37. Data: 2003-05-11 19:32:19
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tomasz Staszewski wrote:
    > żeczywiście łyknął (teraz sprawdziłem).
    ^^
    ale plama:-(

    pzdr

    Tomek

  • 38. Data: 2003-05-11 19:33:36
    Od: "McKee" <M...@p...pnet.pl>

    WaSyL <w...@r...clubbing.pl> wrote:

    > Taki boski ten bank, czy niektorzy maja klapki na oczach. Bo ciagle
    > widze prowonywanie wszystkiego do PKO, ale do diaska, rowna sie do
    > najlepszych a nie najgorszych.
    Możesz napisać które są te najlepsze ???

  • 39. Data: 2003-05-11 19:57:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A przepraszam - ubezpieczenie kart w Millennium jest za free?

    VC jest ubezpieczona za free. VE ma ubezpieczenie platne.

    Raczej na palcach mozna by policzyc banki, ktore nie biora % od wyplaty.
    Tutaj punkt dla Multi.

    A jest jeszcze jakis bank, ktory nie bierze prowzji za linie kredytowa?

    > Mille jest fajnym bankiem jak ktoś często jeździ za granicę, bo oferuje
    > Amexa i dobre kursy walut, ale tak się składa, że większość ludzi 99%
    > czasu spędza w Polsce i tu np. potrzebuje robić przelewy, a Mille - cóż
    > - kasuje od sztuki:-((

    0,00zl od sztuki za przelew przez MilleNet.
    Duzo?
    Wiem, ma byc 0,50zl/szt od czerwca. Zawsze to taniej niz w Inteligo...;-)

    BTW IMHO _kazda_ usluga powinna byc platna, chocby symbolicznie. A tak to
    dzieciarnia sie bawi w "testowe przelewy" z mBanku po 0,01zl...
    To tak samo jak z infoliniami - najpierw wszyscy mieli 0-800, a jak sie
    okazalo ze ponad 50% ruchu robia jakies przyglupy dla zabawy to lepiej miec
    0-801.1

    Za przelew papierowy w placowce to chyba Mille tez troche kasuje?

    > Jako osba niemająca rachunku ani w Multi, ani w Mille staram się być
    > obiektywny. Każdy z tych banków ma swoje wady i zalety, ale Multi ma
    > chyba mniej tych pierwszych a więcej tych drugich.

    Zdaje sie, ze obu wam troche obiektywizmu (albo/i wiedzy o tych bankach...)
    Niektorzy (Amra..;-) potrafia sie cieszyc, ze stali godzine w kolejce w
    Multi a inni pieklic, ze stali w PKO BP 15 minut.
    Ja od kilku lat (!) nie stalem w PKO BP dlużej niz 10 minut. A w ogole
    rzadko tam chodze - nie ma potrzeby.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 40. Data: 2003-05-11 20:14:17
    Od: m...@o...pl

    A czy ktos z szanownych dyskutantow wytlumaczylby mi na jakims przykladzie jak
    dziala "oslawiony" juz mechanizm bilansowania w WWJcie. Np. kredyt hipoteczny o
    wys.150tys. na 15 lat, przy dochodach wlasn. 5tys., wydatkach stalych rzedu 1
    tys.