  • 41. Data: 2003-05-11 20:19:18
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    widziałeś już: http://www.planyfinansowe.com.pl/wwj/ ?

  • 42. Data: 2003-05-11 20:19:54
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    > ^^
    > ale plama:-(

    Ooo, każdemu się zdarza :)

  • 43. Data: 2003-05-11 20:39:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wiem, sa banki ktore maja taniej i tez niezaleznie od kwpty. co
    chciales
    > osiagnac piszac powyzszy truzim ?

    A tak szczerze powiedziawszy co TY chcesz osiagnac piszac takie
    ogryzki?
    Sorry - ale twoje odpowiedzi sa troche... dziwne.

    Jesli juz tak twierdzisz, ze ten Multi taki do dupy - to wez podaj
    przyklad banku, ktory jest tak duzo lepszy - i prosze nie podawaj
    kilku bankow do przykladu, tylko ten jeden, ktory uwazasz, ze jest o
    niebo lepszy.
    Inaczej twoje argumenty sa smieszne - do kazdego banku mozna sie w ten
    sposob doczepic.
    Pytanie - dlaczego wziales My do porownanie, a nie Ja? Dlaczego
    wziales prowizje od kredytu w koncie (ktory przeciez w kazdym banku
    wystepuje) ale juz nie wspomniales o jego oprocentowaniu, dlaczego
    wspomniales, ze w Millennium jest stala prowizja przy wyplacie
    zagranicznej, a juz nie smiales napisac, ze biora ja takze przy
    wyplacie z _wlasnego_ bankomatu oraz w kasie?!? I tak dalej i tak
    dalej. Po prostu - jak juz zarzucasz komus - to popatrz, zeby twoje
    argumenty mialy rece i nogi....
    Co do reklamacji zglaszanych na grupie - zauwaz, ze ludzie bardzo
    chetnie dziela sie tym, ze zostali potraktowani zle niz, ze wszystko
    bylo ok - bo to drugie traktuja jako rzecz normlana.... Ja sam jestem
    przykladem ponad godzinnego siedzenia z wnioskiem o KK pod lokate - co
    wg. mnie jest totalna wpadka - i wbrew pozorom nie bylem z tego powodu
    szczesliwy, jak to tutaj ktos napisal ;) Po prostu - mam swiadomosc -
    ze do pewnego poziomu zarobkow/wykonywanej pracy - to... normalka - co
    kolwiek taki bank obiecuje. Klient masowy, to klient masowy i tyle.

    P.S. Tak caly czas sie dziwie - ze niektorzy maja jakies ale, ze BRE
    ma swoich "zwolennikow". Co gorsza - niektorzy nie moga scierpiec
    tego, ze ci zwolennicy to masa zwyklych klientow(zadowolonych) . No
    coz - wziac sie do roboty, a nie probowac przywalac konkurencji. Jak
    rownac to w gore...

    WaSyl czekam na ten lepszy bank - porowamy kompleksowo oferte i
    posmiejemy sie razem....

  • 44. Data: 2003-05-11 20:44:27
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 May 2003 21:57:02 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    napisał(a):

    >Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    [...]

    >0,00zl od sztuki za przelew przez MilleNet.
    >Duzo?
    >Wiem, ma byc 0,50zl/szt od czerwca. Zawsze to taniej niz w Inteligo...;-)
    >
    >BTW IMHO _kazda_ usluga powinna byc platna, chocby symbolicznie. A tak to
    >dzieciarnia sie bawi w "testowe przelewy" z mBanku po 0,01zl...

    Czy ja wiem... Jak w takim razie potraktowac powazna instytucje (Ty
    uwazasz takie postepowanie jako gowniarskie - przyznam ze ja rowniez
    ale niekoniecznie...) jaka jest Gornoslaski Zaklad Energetyczny SA?
    Otoz firma ta przyslala mi uprzednio drukujac, przelew/druk zaplaty za
    energie elektryczna. Wyszlo im, ze mam nadplate i w zwiazku z tym
    roznica miedzy pierwsza przewidywana wplata skorygowana przez kwote
    nadplaty wynosi 0,78 zl - tak, tak, siedemdziesiat osiem groszy, i
    kwote te wydrukowali na przelewie opatrujac terminem zaplaty do 2
    czerwca br.

    I powiedz mi, czy bede dzieciarnia testujaca przelewy gdy zrobie taki
    wlasnie przelew, czy tez kilku debili bez wyobrazni pisalo program?
    Ktos chyba robil jakies zalozenia do programu, poslugiwal sie swoimi
    szarymi komorkami, przeciez to nawet nieprzyzwoite dla normalnego
    czlowieka takie zachowanie, by sie obnosic z tym publicznie, ze
    wystawia sie platnosc (zamiast ja albo podarowac albo polaczyc z
    nastepna wplata).

    I nie opowiadaj mi, ze to jest zachowanie jednostkowe. Podczas
    rozliczania PITu za 2002 mialem do wplaty kwote 0,10zl, tak!!! 10
    groszy!!! No to za 29 groszy plus VAT zadzwonilem do tej pieprzonej
    instytucji wymyslonej przez "liberala" Balcerowicza. Uslyszalem, ze
    moge nie wplacac, ale panienka po drucie nie potrafila mi powiedziec,
    czy swoja odpowiedz opiera na jakiejs wykladni. No to nie szczedzac
    zdartych zelowek (chociaz co ja plote, jakich zelowek skoro szewcow
    nie ma, wyrzuca sie po prostu cale buty...) poszedlem do tej firmy.
    Odstalem swoje pol godziny i uslyszalem cos wrecz przeciwnego: mam
    wplacic. Odstalem kolejne 10 minut i wplacilem w kasie fiskusa. Czy
    naprawde w naszym kraju wszyscy juz powariowali i nie stac ministra
    finansow na wydanie instrukcji (czy zarzadzenia) tyczacej kwot
    powiedzmy do pieciu zlotych? Troche elegancji w dzialaniu?

    To powiedz mi drogi Slawku: gdzie mam szukac tej dzieciarni czy mowiac
    wprost gowniarzy: bo jakos dziwnie znajduje te dzieciarnie wsrod
    premierow czy tez wickow, a Ty sie pastwisz nad swoimi wyssanymi
    z palca domyslami o testowaniu darmowych przelewow na kwote 0,01
    zlotego. Nieladnie, oj nieladnie, masz w pogardzie spoleczenstwo nie
    dostrzegajac, ze rzadzi nami stado baranow i bezmyslnych urzedasow.

    --
    Adek

  • 45. Data: 2003-05-11 20:59:15
    Od: m...@o...pl

    > jak
    > hipoteczny o
    > rzedu 1
    > widziałeś już: http://www.planyfinansowe.com.pl/wwj/ ?

    Widzialem i nic z tego nie rozumiem :(((

  • 46. Data: 2003-05-11 21:00:19
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> wrote in message

    > a co to wnosi, heh ?

    Ja Ciebie nie cenzuruje.

    Karol

  • 47. Data: 2003-05-11 21:05:27
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b9mcbl$s98$1@news.onet.pl...

> [...]
    > przyklad banku, ktory jest tak duzo lepszy - i prosze nie podawaj
    > kilku bankow do przykladu, tylko ten jeden, ktory uwazasz, ze jest o

    Nie twierdze, ze do dupy, tylko zaintrygowalo mnie wszechobecne uwielbienie.
    A poniewaz sam potencjalnie chcialem zmienic bank to sie rozejrzalem.
    Przykladowo wiele osob koncentruje sie na tym, ze wyplaty z euronetu sa za
    friko. A tu prosze, jest druga strona medalu, wyplata za granica sa
    cholernie drogie. I jak sie tak przyjrzec - jest troche kwiatkow.

    > Pytanie - dlaczego wziales My do porownanie, a nie Ja? Dlaczego

    Bo sporo osob decyduje sie na taki wariant - miedzy innymi ja rozwazalem
    taka opcje. Juz sie z niej wyleczylem.

> [...]
    > wyplacie z _wlasnego_ bankomatu oraz w kasie?!? I tak dalej i tak
    > dalej. Po prostu - jak juz zarzucasz komus - to popatrz, zeby twoje

    Jezeli juz porowinujemy tak bezposrednio Mille i Multi, to tez nie popisales
    sie szczegolami.

    W mille masz darmowe wyplaty w euronecie i wlasnych (10 sztuk miesiecznie).
    w 90% wystarcza, wiekszosc transakcji i tak jest bezgotowkowa. Co wiecej,
    biorac pod uwage wyplaty w obcych ATMach roznice zaczynaja byc znaczne:
    1.5PLN na operacji. Przy wybraniu sie za granice dyspproporcja jeszcze
    bardziej sie zwieksza: 6.5PLN na jednej operacji. Nie piszac juz o kursach
    walutowych.

    Wracajac do oprocentowania linii kredytowej: pobierasz kredyt w rachunku na
    dluzej niz miesiac ? Bo ja jezeli zaciagam to nie na dluzej niz tydzien,
    sluzy mi do zapewnienia plynnosci finansowej. I tutaj oprocentowanie nie ma
    znaczenia, to sa groszowe sprawy.

    Reasumujac, taniosc multi jest pozorna, bo odnosi sie do typowych zastosowan
    typu zycie w miescie (z euronetem pod pacha) i platnosci przelewewami za
    produkty/uslugi. I za wyskoki poza ten model sie placi sporo. W moim
    przypadku korzystanie z Multi *moze* by bylo tansze.

> [...]
    > tego, ze ci zwolennicy to masa zwyklych klientow(zadowolonych) . No
    > coz - wziac sie do roboty, a nie probowac przywalac konkurencji. Jak

    Oczywiscie to ironia z ta nieformalna grupa wsparcia dla BRE, ale niektore
    posty daja do myslenia.

    > WaSyl czekam na ten lepszy bank - porowamy kompleksowo oferte i
    > posmiejemy sie razem....

    hehe, dobrze wiesz, ze nie istnieje idealny bank dla wszystkich.

  • 48. Data: 2003-05-11 21:12:57
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zlotego. Nieladnie, oj nieladnie, masz w pogardzie spoleczenstwo nie
    > dostrzegajac, ze rzadzi nami stado baranow i bezmyslnych urzedasow.

    Mnie się wydaje że Sławek miał na myśli takie sytacje jak ta którą widziałem
    na własne oczy... wyciąg koleżanki składający się z 15 stron! a na nim list
    kolegi który wysłał z mBanku kilkadziesiąt przelewów na 1gr z rozbudowaną
    treścią stanowiącą integralną całość. Niby fajne...ale za to zapłacił BRE (za
    te przelewy) no i bank który wydrukował wyciąg. Nie wiem czy są to powszechne
    praktyki ale jak coś nic nie kosztuje to wiele osób nie traktuje się tego
    poważnie.

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 49. Data: 2003-05-11 21:15:01
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    > Ja Ciebie nie cenzuruje.

    Przepraszam, ale czy kiedykolwiek w jakis sposob Cie ocenzurowalem ?

  • 50. Data: 2003-05-11 21:38:00
    Od: m...@o...pl

    > rzedu 1
    > widziałeś już: http://www.planyfinansowe.com.pl/wwj/ ?

    Wczytalem sie jeszcze raz i zrozumialem tyle, ze przy jakiejs wlasnej lokacie
    mocno wyjde do przodu, gdyz lokata obniza moje zadluzenie i dodatkowo moge
    korzystac z tych pieniedzy. Ale przeciez kupujac mieszkanie wszystko co
    zdolalismy zaoszczedzic w tym chorym kraju placimy developerowi, zeby zwiekszyc
    tzw. udzial wlasny. Wiec ponawiam pytanie: moze ktos bral taki kredyt w Multi i
    powie jak naprawde (podkr.) to dziala?