    From: "PSOLS" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Fri, 28 Nov 2003 14:53:48 +0100

    >Chlopie czepiasz sie do bank za darmo dla ludzi malo wymagajacych, ciesze
    >sie ze moge z niego korzystac za darmo, jesli potrzebuujesz profesjonalnej a
    >wiec teoretycznie drogiej obslugi to szukaj jej w ofercie z wyzszej polki.
    >Pienisz sie o drobiazgi i po co???

    A gdzie jest powiedziane, że mBank jest bankiem dla ludzi mało wymagających??
    To jakaś nowość dla mnie.
    Gdy ja zakładałem tam konto (w styczniu 2001), to był to właśnie bank
    oferujący usługi profesjonalne.

    Szkoda, że Ty nie potrafisz sobie nawet wyobrazić jakie są konsekwencje takich
    błędów w systemie mBanku, o jakich ja napisałem. To, że przykładowo przelałem
    0,01 PLN, to nie jest powód do bagatelizowania problemu.
    Wcześniej przelałem większą kwotę i po stwierdzeniu, że przelew zniknął (nie
    ma go ani w historii, ani w operacjach zaplanowanych) przelałem $ kolejny raz.
    Potem okazało się, że oba przelewy zostały zrealizowane (tylko jeden
    zaksięgowano w niedzielę, a drugi w poniedziałek). Nikt z pracowników nie umie
    odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się dzieje i czemu to nie jest opisane na
    www. Czy opisanie sposobu realizacji przelewów zgodnie z prawdą to wymóg
    stawiany "ofercie z wyższej półki"?

    >Uzywam aktywnie rachunku eKonto, robie okolo 30 przelewow miesiecznie, place
    >karta VC okolo 20 razy miesiecznie, inwestuje w TFI i niegdy niemialem
    >problemow z interpretacja podstawowych procedur, sald, wyciagow itd... a ty
    >przelewasz grosze w jedna i druga strone i co z tego wynika????

    A czy ja napisałem, że nie używam eKonta aktywnie? To, że nie miałeś problemów
    z interpretacją podstawowych procedur to nie oznacza, że są one prawidłowo
    opisane. Może jesteś mało wnikliwy i nie zauważasz, że korzystasz z czegoś, co
    jest niedopracowanym półproduktem?

    PSOLS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl