eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie} › Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Data: 2003-11-28 17:46:55
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Szkoda, że Ty nie potrafisz sobie nawet wyobrazić jakie są konsekwencje
    takich
    > błędów w systemie mBanku, o jakich ja napisałem. To, że przykładowo
    przelałem
    > 0,01 PLN, to nie jest powód do bagatelizowania problemu.
    > Wcześniej przelałem większą kwotę i po stwierdzeniu, że przelew zniknął
    (nie
    > ma go ani w historii, ani w operacjach zaplanowanych) przelałem $ kolejny
    raz.
    > Potem okazało się, że oba przelewy zostały zrealizowane (tylko jeden
    > zaksięgowano w niedzielę, a drugi w poniedziałek). Nikt z pracowników nie
    umie
    > odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się dzieje i czemu to nie jest
    opisane na
    > www. Czy opisanie sposobu realizacji przelewów zgodnie z prawdą to wymóg
    > stawiany "ofercie z wyższej półki"?
    >

    Tak na podsumowanie - mam wrazenie, ze uzytkownicy bankowsci internetowej
    dostaja zbyt wiele informacji do analizowania, potem im sie cos mota i zaraz
    jest telefon na mLinka, reklamacje, awantury.
    Jakby taki jeden z drugim odstal w kolejce do okienka w zwyklym banu z
    drukiem przelewu w zebach, potem oddal go grzecznie Pani dysponentce i
    poszedl spokojnie do domu to byloby oki, przelew doszdlby na konto po 3
    dniach, odbiorca dopiero na miesiecznym wyciagu dowiedzialby sie ze kasa
    wplynela i byloby oki.
    A tak to zaraz stres dlaczegonie ma w operacjach oczekujacych wykonanych
    itd..... Kazdemu sie wydaje, ze zna doskonale procedury i potem sie szczepi.

    Fajas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1