  • 1. Data: 2002-03-18 20:37:36
    Temat: lokaty dewizowe przez Internet
    Od: jarek <j...@f...net>

    Czy jest jakis rozsadny bank, ktory umozliwia zakladania lokat dewizowych
    ($) przez Internet? Z tego co sie zorientowalem w kilku ofertach, to mozna
    zakladac jedynie lokaty zlotowe.

  • 2. Data: 2002-03-18 21:02:13
    Temat: Re: lokaty dewizowe przez Internet
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jarek"
    > Czy jest jakis rozsadny bank, ktory umozliwia zakladania lokat dewizowych
    > ($) przez Internet? Z tego co sie zorientowalem w kilku ofertach, to
    mozna
    > zakladac jedynie lokaty zlotowe.

    jak masz juz w swoim banku dewizy na koncie a'vista to bez problemu mozesz
    sobie robic lokaty w planecie Fortisa ale do pakietu srebrnego bo e-pakiet
    nie dopuszcza do obslugi walut.

    to samo masz w nordea i chyba LG (tak mi sie obilo o uszy) i moze w citi i
    wz-bkw
    niegdzie nie mozna robic operacji PLN-waluta a co najwyzej waluta z
    przelewow zagranicznych zaliczana na PLN
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-18 21:09:42
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > nie dopuszcza do obslugi walut.
    >
    > to samo masz w nordea i chyba LG (tak mi sie obilo o uszy) i moze w citi i

    w LG nie możesz - w citi możesz (nawet jak nie masz dewiz to możesz je kupić
    przez citidirect - a przynajmniej tak było rok temu kiedy byłem jeszcze
    nieszczęśliwym posiadaczem konta u nich)
    tylko w oddziale

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-03-18 21:15:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"

> [...]
    > przez citidirect - a przynajmniej tak było rok temu kiedy byłem jeszcze
    > nieszczęśliwym posiadaczem konta u nich)

    sorry za LG, ale ktos jeszcze mial
    - mysle ze jak tylko dopuszcza walute to i lokaty w tej walucie
    *** blad ***