  • 1. Data: 2002-03-18 21:34:18
    Temat: Co to jest "eliksir"?
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2002-03-18 21:47:42
    Temat: Re: Co to jest "eliksir"?
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

  • 3. Data: 2002-03-19 07:26:32
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    news:a75nka$ot3$1@news.tpi.pl...
    > elektroniczny przelew międzybankowy
    >
    > Użytkownik "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:a75nfr$nu1$2@news.tpi.pl...
    > > Witam,
    > > co oznacza nazwa lub pojecie "eliksir"?
    > > Wiem ze to cos zwiazane z bankami
    > > KUBA

    kiedys czytalem artykul o pomylkach i gafach popelnianych przez klientow
    bankow i tam byla historyjka o kliencie ktory przyszedl do oddzialu i pytal
    sie w jaki sposob przyszedl do niego przelew poprzez syberie bo jego kolega
    mieszka w polsce - mial na potwierdzeniu napisane obok danych osoby
    przesylajacej drugi rodzaja przelewow - SYBIR ;-)
    b.

  • 4. Data: 2002-03-19 10:47:41
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > elektroniczny przelew międzybankowy
    >
    > Użytkownik "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    niekoniecznie z bankami - czasamia również z bajkami :)))