  • 1. Data: 2002-03-18 19:47:35
    Temat: Lukas i wyplata
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Wlasnie zauwazylem, ze przy wyplacie z bankomatu pieniadze rzecz jasna
    schodza z konta, ale sladu o tym nie ma w ogole w opcji "Historia konta".
    Ale badziew.... Czy tak powinno byc w kazdym banku? I jak to jest w innych?

  • 2. Data: 2002-03-19 07:59:41
    Temat: Re: Lukas i wyplata
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > schodza z konta, ale sladu o tym nie ma w ogole w opcji "Historia konta".
    > Ale badziew.... Czy tak powinno byc w kazdym banku? I jak to jest w

    A to ciekawe. Bo u mnie jest zapis "VISA obciążenie", w tytule płatności
    jakieś magiczne numerki+nazwa ulicy+miasto, gdzie stał bankomat. Oczywiscie
    jeszcze odpowiednie daty i kwoty.
    Pozdrawiam
    /sibek

  • 3. Data: 2002-03-19 08:04:03
    Od: "OlO" <p...@s...polbox.com>

> [...]
    konta".
    > Ale badziew.... Czy tak powinno byc w kazdym banku? I jak to jest w

    U mnie wypłata bankomatowa pojawia się w historii, ale po 2, 3 dniach.

  • 4. Data: 2002-03-19 12:08:53
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Sprawdź za dzień albo dawa