  • Data: 2004-05-09 14:26:09
    Temat: Re: konto z powiadamianiem SMS
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Czekaj, czekaj. Mam wrażenie, że się nie rozumiemy. Ja mówiłem o
    > _generalnych_ zasadach, panujących ogólnie w bankach, nie tylko w inteligo.

    Toz dlatego do BePeHaha sie odwolalem, ze generalnie niby. ;-)

    > A jeśli chodzi o samo inteligo - trzyma blokady przez 7 dni.

    OK. A pytales wczesniej:

    "A właśnie. Tak teraz pomyślałem. Blokada zakładana jest w momencie
    dokonywania autoryzacji - czyli przed podpisaniem się na slipie.
    Teraz pytanie: jeśli kasjerce nie spodoba się mój podpis i nie
    zaakceptuje transakcji w POSie - blokada i tak będzie wisieć?"

    Czyli co, bedzie mimo wszystko wisiec 7 dni?

    Bartol